ריאל מדריד בלחץ: הזאר בספק לגומלין נגד סיטי

אדן הזאר, זינדין זידאן
אדן הזאר, זינדין זידאן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

יומיים למשחק החשוב באנגליה, והקשר שמיעט לשחק במחזורי הסיום, סובל מכאבים בקרסול. ויניסיוס צפוי להחליפו. קאסמירו: "זה יתרון עבורנו שהמשחק ייערך ללא קהל, בטוחים שיש לנו סיכוי. בייל? אני מנסה לעזור לו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד צפויה להמריא היום (רביעי) לאנגליה למשחק גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי. הבלאנקוס הצליחו רק פעם אחת בעבר לעבור שלב באירופה אחרי הפסד ביתי, איי שם ב-1970 בגביע המחזיקות. כעת ישנן חדשות רעות: שוב מדובר באדן הזאר.

בכלי התקשורת בספרד דווח כי הקשר הבלגי עדיין סובל מכאבים בקרסול הימני, זה שגרם לו לבעיות כל כך רבות העונה מאז הפציעה במשחק נגד פריז סן ז'רמן בחודש נובמבר. במועדון עשו הכל כדי להכשיר את הזאר למשחק החשוב הזה. מבין ששת משחקי הליגה האחרונים הוא פתח בהרכב פעם אחת בלבד ועלה כמחליף במשחק נוסף, בסך הכל רשם 70 דקות.

המאמן זינדין זידאן טרם החליט לגבי ההרכב אך הוא מתלבט האם יש טעם לסכנו במשחק כה אינטנסיבי. האפשרות הריאלית היא שהזאר ימתין על הספסל ו-ויניסיוס יפתח על חשבונו. קיים סיכוי שהבלגי לא ישותף כלל. עונת הבכורה של הבלגי נראית מסויטת – 21 הופעות בלבד ושער בודד.

אדן הזאר, ויניסיוס ג'וניור
אדן הזאר עם ויניסיוס ג'וניור. פוזה מוכרת | Eric Alonso/Getty Images

עוד בריאל, קאסמירו התראיין ל-"Esporte Interactivo" ונשאל על כך שהארכת חוזהו סוכמה אך טרם הפכה לרשמית, ואמר: "זה לא הזמן לדבר על כך. אנחנו חושבים רק על מנצ'סטר סיטי, במאת האחוזים. המועדון במצב לא פשוט. ברגע הנכון, הסוכן שלי יענה על השאלה הזו".

על המשחק: "לאור המצב החדש, הכדורגל השתנה, בלי אוהדים זה לא אותו דבר, אתה צריך מנטליות חזקה. הקהל לא יהיה איתם וזה יקנה לנו יתרון ככל הנראה, אם כי התוצאה מהמשחק הראשון משחקת לטובתם. אנחנו ריאל מדריד ואנחנו בטוחים שיש לו סיכוי לעבור".

לסיום התייחס לגארת' בייל: "הוא עובד היטב. ברור שזה לא הרגע הטוב ביותר שלו בקריירה, אבל יש לו את התמיכה של השחקנים, המאמן והמועדון. בכל רגע הוא עשוי להפתיע, הוא שחקן מכריע שכבש במעמדי הגמר של ליגת האלופות. אנחנו כנים, הוא לא במיטבו, אבל כשהוא בכושר טוב מבחינתי הוא בן השלושה הטובים בעולם. אני מאוד מחבב אותו ומנסה לעזור לו". הוולשי, כזכור, מתח לאחרונה ביקורת על האוהדים. הוא סבל מעונה נוראית עם שני שערי ליגה בלבד ושלושה בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי