באנגליה חשפו מדוע ביקש בייל להישאר מחוץ לסגל ריאל מדריד

גארת' בייל
גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הוולשי כלל לא המריא עם הבלאנקוס למשחק נגד מנצ'סטר סיטי, ב-BBC הסבירו את הסיבה בגינה הוא ביקש להישאר בספרד. חאמס רודריגס לא ישחק יותר במדים הלבנים וצפוי להימכר בקרוב

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תתארח הערב (22:00) אצל מנצ'סטר סיטי לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות אחרי הפסד הביתי, 2:1 בסנטיאגו ברנבאו אי שם עוד בחודש פברואר, אבל מי שלא נכלל בסגל שלה וכלל לא הגיע איתה לאנגליה הוא הוולשי, גארת' בייל.

זינדין זידאן הצהיר אתמול במסיבת העיתונאים שהסיבה לכך שבייל נשאר בספרד היא מכיוון שהשחקן עצמו היה מי שביקש לא לשחק וטען כי את השיחה ביניהם ואת הסיבות להחלטת הוולשי הוא ישמור לעצמו, אבל ב-BBC הבריטי שפכו הבוקר מעט אור על הנושא.

"בייל החליט לא לנסוע למנצ'סטר כי הוא ידע שאין שום סיכוי שהוא ישותף במשחק", נכתב על מי שהגיע לבלאנקוס על תקן כוכב וכיום, בגיל 31, הוא סופר 14 משחקים בלבד בהרכב בכל המסגרות בעונת 2019/20 ושיחק פעמיים בלבד מאז שהעונה בספרד חודשה לפני כמעט חודשיים. "הוא ביקש מזידאן כי הוא ידע שאין לו סיכוי לשחק".

גארת' בייל
גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

בייל הגיע לריאל מדריד ב-2013 בעסקת ענק, אך הוא לא בתוכניות של ריאל מדריד בשנתיים האחרונות והעימות הגיע לשיא כאשר לפני שנה טען זידאן כי הוא "מקווה שבייל ימצא קבוצה ויעזוב".

למרות זאת, השחקן מתעקש להמשיך בקבוצה, ככל הנראה בידיעה ששכר אסטרונומי כפי שהוא מקבל כיום ביחס לביצועיו, כ-350 אלף ליש"ט בשבוע על פי הערכות, הוא לא יקבל בשום מקום אחר. לפי "טלגרף" הבוקר, בריאל מדריד הודו שהם מתחרטים על ההחלטה לא לשחרר את בייל בעונה שעברה כמעט ללא תמורה, לאחר שהוא כבר סיכם את תנאיו בקבוצה מסין.

שחקן נוסף שלא יצא עם ריאל מדריד למנצ'סטר הוא הקשר חאמס רודריגס, אבל בתקשורת הספרדית הבוקר כבר מכריזים שב-21 ביוני, ב-1:2 על ריאל סוסיאדד, הוא רשם את הופעתו האחרונה במדים הלבנים.

לקולומביאני יש עוד עונה אחת בחוזהו, אבל הוא יימכר בקיץ הקרוב. בשבועות האחרונים, סוכנו ז'ורזה מנדש כבר פועל כדי להגיע לסיכום עם אחת מבין פריז סן ז'רמן, אתלטיקו מדריד וארסנל. כמו בייל, נטען שגם חאמס רודריגס ביקש מזידאן לא לשחק – אלא שזה קרה כבר לפני חודש, במשחק נגד אתלטיק בילבאו, אז למעשה זידאן החליט שזמנו של הקשר בקבוצה תם.

חאמס רודריגס, גארת' בייל | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי