פליק: "מבין את הרצון של טיאגו אלקנטרה לעבור לפרמיירליג"

מאמן באיירן מינכן התייחס לדיווחים לפיהם הקשר יעבור לליברפול: "הוא כבר שיחק בספרד עבור ברצלונה ובגרמניה, יכול להבין את הבקשה שלו לעזוב". וגם: לקראת גומלין שמינית הגמר נגד צ'לסי

(גודל טקסט)

עתידו של טיאגו אלקנטרה לוט בערפל. זה כבר ידוע לכל שהקשר הספרדי בן ה-29 יעזוב את באיירן מינכן בסוף החודש לאחר שבע שנים במועדון, הבווארים אישרו כי זהו רצונו של הסוכן, אבל הדבר תלוי בכך שאכן תגיע הצעה סביב 30 מיליון יורו – אחרת הוא יצטרך לכבד את חוזהו שיסתיים רק בקיץ 2021.

טיאגו הגיע לבאיירן מינכן מברצלונה תמורת כ-25 מיליון יורו, אולם למרות זאת וחרף העובדה שהיה שבע שנים בקבוצה ושותף לשלל הצלחותיה, הגרמנים לא מוכנים לוותר על שירותיו מבלי שיזכו לפיצוי הולם מבחינתם.

בשבועות האחרונים מדווחים כלי התקשורת בגרמניה, באנגליה ובספרד על כך שאחת מבין ליברפול או מנצ'סטר יונייטד יצרפו את הקשר בסופו של דבר ורמז עבה לכך סיפק הבוקר מאמן באיירן מינכן, האנזי פליק שהודה: "אני יכול להבין שחקן שמבקש לעזוב. הוא שיחק בספרד עבור ברצלונה, בגרמניה עבור באיירן מינכן ויכול להיות שעכשיו הוא רוצה לשחק בפרמיירליג. אני מבין את זה לחלוטין, אלה החיים וצריך להמשיך הלאה".

טיאגו אלקנטרה ודויד אלאבה | TF-Images/Getty Images

בכל מקרה, טיאגו יורשה לעזוב רק לאחר סיום עונת ליגת האלופות בעוד כשלושה שבועות. הבווארים יפגשו מחר (שבת, 22:00) את צ'לסי, למעשה משחק די גמור לאור העובדה שבלונדון לפני יותר מחמישה חודשים זה הסתיים ב-0:3 מוחץ לאלופת גרמניה. צ'לסי תגיע בסגל חסר וייתכן שגם פליק יאפשר למספר מכוכביו מנוחה כדי לשמור אותם ל"טורניר הפיינל 8" שייערך בפורטוגל בשבוע הבא ובו צפויה באיירן להשתתף לאור היתרון העצום מהמפגש הראשון.

"אנחנו מכבדים את צ'לסי מאוד ולא ממעיטים בערכם", הוסיף פליק, "אנחנו נגיע כדי לנצח את המשחק, אף אחד מאיתנו לא מדבר בכלל על נסיעה לליסבון. אנחנו יודעים ש-0:3 זה יתרון משמעותי, אבל יש עוד משחק גומלין לשחק ובשבועות האחרונים צ'לסי שיחקה ונכנסה לקצב, בעוד אנחנו לא. אומרים שאנחנו אחת הפייבוריטיות לזכות בליגת האלופות, אבל יש כל כך הרבה קבוצות איכותיות והכל יכול להיות. אנחנו נגיע להמשך התחרות בכל הכוח".

פליק גם התייחס לעתידו של דויד אלבה, שכמו טיאגו אלקנטרה גם הוא מסיים את חוזהו בקיץ הבא ועשוי לעזוב הקיץ לאור העובדה שהצדדים לא הגיעו לסיכום על הארכת חוזהו: "אנחנו רוצים שדויד יאריך חוזה ומקווים שהוא יעשה את זה, הוא שחקן שמאוד חשוב לי. הוא אחד המנהיגים שלנו וזה חשוב שיהיו לנו שחקנים כמוהו בסגל".

דויד אלאבה
דויד אלאבה | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

השוער מנואל נוייר, שישב לצד פליק במסיבת העיתונאים, הוסיף: "קינגסלי קומאן לא התאמן איתנו היום, אבל אני חושב שיש לנו מספיק אופציות להרכב. לצ'לסי יש אפילו פחות שחקנים כשירים מאשר לנו, כי אצלנו חוץ מקומאן ובנג'מין פבאר כולם כשירים. בשבילנו זו התחלה חדשה אחרי פגרה קצרה ואנחנו רוצים להתחיל אותה עם הופעה טובה וניצחון. הייתה לנו חופשה קצרה, אבל לא כזו שתוציא אותנו מהקצב וגם נראינו טוב במשחק ההכנה נגד מארסיי. אנחנו מרגישים רעננים ומוכנים".

השוער גם הוסיף על טיאגו אלקנטרה: "אני מקווה שזה לא המשחק האחרון שלו איתנו. הוא נותח בסוף העונה, אבל הוא חזר להתאמן והוא איתנו. הוא שחקן מאוד חשוב, יכול להיות המנוע שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי