עם הגב אל הקיר: צ'לסי תפגוש את באיירן בסגל חסר במיוחד

פוליסיק פצוע, שחקני צ'לסי מאוכזבים | Catherine Ivill/Getty Images

הבלוז הגיעו לגרמניה לקראת גומלין שמינית הגמר בשבת, ואם הפיגור 3:0 מהמשחק הראשון לא הספיק - שישה שחקני מפתח ייעדרו. למפארד: "השחקנים חייבים להרגיש שהם יכולים להפוך את התוצאה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

ללא הרבה תקוות, צ'לסי הגיעה היום (שישי) לגרמניה לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן מחר ב-22:00. במשחק הראשון, הבווארים השיגו 0:3 מרשים וחלק בסטמפורד ברידג', ואם לא די בכך, החלומות של צ'לסי לחזור לתמונה הפכו למועטים הרבה יותר עם מכת הפציעות.

ססאר אספיליקווטה, פדרו וכריסטיאן פוליסיק, כזכור, נפצעו בהפסד הכואב בגמר הגביע האנגלי 2:1 לארסנל בשבת האחרונה ויחמיצו את המשחק מול אלופת גרמניה. גם וויליאן ייעדר. מלבדם, מרקוס אלונסו וז'ורז'יניו מוצהבים וגם הם לא ייקחו חלק בהתמודדות, והסגל של פרנק למפארד חסר מתמיד.

אז מי כן יהיה בסגל? טוב, הם לא יפתחו בהרכב, אבל שימו לב לילדים האלמוניים שיישבו מחר על ספסל צ'לסי – לואיס בייט (17), דיינל סימאו (18), הנרי לורנס (18) איאן מאטסן (18) וארמנדו ברויה (18).

פרנק למפארד | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

אם יש בשורות טובות, הן מגיעות מכיוונו של אנגולו קאנטה. פרנק למפארד אמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק שהקשר כשיר לפתוח בהרכב, כמו גם רובן לופטוס-צ'יק.

"נבוא עם הרבה אנרגיה ונחישות", אמר למפארד לקראת המשחק למרות המצב הנורא איתו הוא מגיע לאליאנץ ארנה. "לא נבוא להתרשל. השחקנים חייבים להאמין שהם יכולים להפוך את התוצאה. זה משחק חד פעמי לעשות משהו מיוחד מבחינתם והם חייבים להרגיש שהם יכולים לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי