וראן הודה: "לוקח את האחריות על ההפסד"

רפאל וראן מאוכזב. קשים החיים בלי ראמוס | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

אחרי מופע הבלהות של בלם ריאל מדריד בהפסד למנצ'סטר סיטי בשמינית גמר הצ'מפיונס, הוא לקח אחריות. זידאן: "אין לי טענות לשחקנים". בתקשורת הספרדית קטלו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

איזה ערב נורא רשמה אתמול (שישי) ריאל מדריד. הבלאנקוס הפסידו 2:1 למנצ'סטר סיטי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, כמעט חצי שנה אחרי המשחק הראשון, שהתקיים אי שם ב-26 בפברואר. גם אז היא הפסידה באותה תוצאה, אך אמש הטעם היה מר עוד יותר.

זה לא שאלופת ספרד הייתה היותר טובה על כר הדשא, אך תחושת הפספוס התעצמה בעקבות שני השערים שספגה – ששניהם נבעו מטעויות ענק של הבלם רפאל וראן. הצרפתי הרגיל אותנו ליציבות ושקט, ודווקא אתמול שום דבר לא הלך לו – במשחק בו אמור היה להנהיג את ההגנה בהיעדרו של הקפטן סרחיו ראמוס שהיה מורחק.

וראן לא הרבה במילים בסיום המשחק, אך הודה בטעויות שלו ואמר: "טעויות קורות. אני מאוד עצוב עכשיו ואני לוקח את האחריות על ההפסד הזה".

קייל ווקר, אדן הזאר | Peter Powell/Pool via Getty Images

"אנחנו לא צריכים לחפש תירוצים ואשמים", אמר המאמן, זינדין זידאן. "העונה שלנו הייתה טובה. נרים את הראש ונמשיך קדימה, השחקנים צריכים להיות גאים על העונה שלנו. אנחנו לא מאושרים, זה ברור, אבל זה הכדורגל".

"השחקנים נתנו הכול ואין לי טענות אליהם", המשיך המאמן הצרפתי. "כשאתה מפסיד אתה צריך לדעת לחיות עם זה. יכולנו להפוך את התוצאה אבל לא עשינו את זה ואני מברך את מנצ'סטר סיטי על הניצחון".

בתקשורת הספרדית ירדו על וראן ובכותרת העיתון "מארקה" התנוססה תמונה של הבלם מאוכזב והיה כתוב "שתי מתנות והביתה. הופעה אומללה". גם אדן הזאר ספג, אחרי שקיבל את הצ'אנס בהרכב כשחזר מפציעה והיה חלש מאוד, ובכך סיים את אחת העונות הרעות ביותר בקריירה שלו – לא כך הוא חלם על השנה הראשונה שלו בריאל.

זינדין זידאן | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי