אחת מבין דינמו ברסט, ריגה, סילקס וטיראנה תוגרל מול מכבי ת"א

אדוארדו גררו וניק בלקמן | דני מרון

יממה לפני ההגרלה של סיבוב המוקדמות הראשון ליגת האלופות, צומצמו יריבות הצהובים לארבע. האם הם יתמודדו מול אלופת אלבניה – אותה פגשה לפני כשלוש שנים או שאת ההפתעה מבלארוס?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מחר (ראשון) בשעה 13:00 מכבי תל אביב תדע מי תהיה יריבתה האירופית הראשונה בתום ההגרלה של סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, אליו תגיע כקבוצה הבכירה בזכות דירוגה. אמנם אנחנו עדיין לא יודעים לאן האלופה הישראלית תגיע בעוד שבוע וחצי, אך בשעות הערב אופ"א פרסמה את צמצום האופציות המסורתי וכעת עומדות בפני הצהובים ארבע יריבות אפשרויות.

הראשונה היא אלופת בלארוס הטרייה דימנו ברסט ששברה את ההגמוניה וקטעה את רצף האליפויות של באטה בוריסוב שנמשך כ-13 שנים רצופות. היריבה השנייה זכורה היטב לאוהדים הצהובים – קיי. אף. טיראנה האלבנית, שפגשה את מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית בעונת 2017/18, אז הייתה בליגת המשנה אך הגיעה למעמד בזכות זכייה בגביע.

היריבות האחרות וכנראה החלשות יותר הן אלופת לטביה ריגה שנעצרה אשתקד בשלב הפלייאוף של המוקדמות הליגה האירופית מול קופנהאגן הדנית, ועדיין לא העפילה לשלב בתים אירופי וסילקס קראטובו אלופת מקדוניה הצפונית, שפגשה פעמיים בעברה את בית"ר ירושלים במוקדמות ליגת האלופות ובגביע האינטרטוטו בשנים 1997 ו-2005 בהתאמה – שני המשחקים הסתיימו בניצחון לצד הישראלי.

היריבות של מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי