ליברפול וצ'לסי נאבקות על בלם ברייטון, קבאני סיכם בבנפיקה?

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

ווייט שעזר ללידס לעלות ליגה לפני ששב לשחפים, עשוי להצטרף לקבוצת פאר בפרמיירליג. וגם: ארסנל תראה ללקאזט את הדרך החוצה, החלוץ שיעזוב את פ.ס.ז' בדרכו לפורטוגל והאם ברצלונה לא תוותר על גרסיה?

(גודל טקסט)

שמועות (9.8)

* זה לא סוד שברצלונה רוצה להשיב את הבלם אריק גרסיה שנמכר לפני כשלוש שנים למנצ'סטר סיטי תמורת פחות משני מיליון יורו, אך ב'מונדו דפורטיבו' מדווחים כי הדרישה של התכולים גבוהה מדי. סיטי תהיה מוכנה להעבירו לבירת קטאלוניה אם תקבל עבורו כ-21 מיליון יורו, בעוד ברצלונה תנסה להוריד את המחיר ל-10 מיליון יורו. שחקן הגנה נוסף שברצלונה רוצה להחתים הוא המגן השמאלי פרוויס אסטופינן ששיחק אשתקד כמושאל באוסאסונה ושייך לווטפורד.

* אלברו אודריוסולה ישחק בריאל מדריד בעונה הבאה. המגן בן ה-24 יחזור מהשאלה לבאיירן מינכן עם סיומה של ליגת האלופות והבלאנקוס קיבלו החלטה להשאירו בסגל, כמחליף לדני קרבחאל באגף ימין של ההגנה. לפני שנתיים אודריוסולה נרכש מריאל סוסיאדד תמורת 30 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד שרוצה לשנות את פניה מעוניינת למכור את הבלם פיל ג'ונס לאחר תשע שנים במועדון. ג'ונס שחתום בקבוצה עד 2023, שיחק רק 8 הופעות העונה בליגה.

* ליון עדיין נמצאת בליגת האלופות אך הספיקה לסמן רכש צעיר ומבטיח. על די הדיווחים בסרביה חברו של ביבראס נאתכו פיליפ סטבנוביץ' שכבש העונה במדי פרטיזן 9 שערים בגיל 17 בלבד, עשוי לעבור לצרפת תמורת 15 מיליון יורו.

* בעקבות הירידה של בורנמות' הארי ווילסון חזר לליברפול ונראה שהפעם יעזוב את אלופת הפרמיירליג באופן קבוע. על פי 'דיילי מייל' סאות'המפטון הצטרפה למירוץ אחר הוולשי ותהיה מוכנה לשלם כ-20 מיליון יורו.

* מסתמן כי מלך שערי ארסנל לשעבר פייר-אמריק אובמיאנג יישאר ובעקבות כך החלוץ הבכיר השני, אלכסנדר לקאזט מורשה לעבור לקבוצה חדשה ועל פי ה'דיילי סטאר' הצרפתי יעבור לאתלטיקו מדריד תמורת 33 מיליון יורו.

* הבלם בן ווייט שהיה אחד משחקני המתפתח בעלייה של לידס לפרמיירליג, חזר מעונת השאלה לקבוצת האם ברייטון, אך כלל לא בטוח שיישאר שם. על פי 'דיילי סטאר' ליברפול וצ'לסי נאבקות על הבלם ה-22, שטרם שיחק בליגה הראשונה. עוד נכתב שהבלוז יהיו מוכנים למכור את אנטוניו רודיגר כדי לממן את העסקה.

* שם נוסף לבורסת השמות בליברפול: במקביל לניסיונות לצרף את ג'מאל לואיס מנוריץ', על הכוונת של המייטירדס גם מגן אולימפיאקוס קוסטס טסימיקס. לפי הדיווחים ביוון, הוגשה הצעה בגובה 13 מיליון יורו מצד אלופת אנגליה.

* רבות דיברו על קבוצתו הבאה של אדינסון קבאני בעונה הבאה ונראה כי זו תהיה בנפיקה, שלא הצליחה לזכות באליפות פורטוגל. על פי דווח באיטליה, האורוגוואי בן ה-33 סיכם על חוזה לשלוש שנים תמורת 9 מיליון יורו לעונה וכידוע יעזוב ללא תמורה את פריז סן ז'רמן אחרי שבע שנים. לאחרונה הוא הוזכר כמועמד גם ללידס ולנאפולי.

* עוד בגזרת בנפיקה, העיתונאי האיטלקי טנקרדי פאלמיירי דיווח כי הפורטוגלים הגיעו להבנות עם אברטון סוארס הברזילאי, מלך השערים של קופה אמריקה 2018. בנפיקה תשלם 22 מיליון יורו לגרמיו, שתקבל 15% ממכירה עתידית של השחקן, כאשר גם הסוכן שלו ירוויח "עמלה שמנה", כך לפי הדיווח.

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

* סאות'המפטון, לידס וניוקאסל מנסות לרכוש מליברפול את הקשר הארי ווילסון, שאת העונה האחרונה בילה כמושאל בבורנמות'. המחיר המבוקש הוא כ-20 מיליון ליש"ט.

* המגן אלסנדרו פלורנצי עשוי להצטרף לחבריו לשעבר ברומא, ראג'ה נאינגולן והמאמן אוזביו די פרנצ'סקו, ולעבור לקליארי.

* כריס ווד, חלוץ ברנלי, הציע את עצמו ללאציו על פי דיווחים באיטליה. המועדון שוקל ברצינות את האפשרות לצרפו.

כריס ווד כובשת במספרת נפלאה | MOLLY DARLINGTON/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי