אתלטיקו אישרה: שימה ורסאליקו ואנחל קוראה נבדקו בקורונה

דייגו סימאונה, שחקני אתלטיקו מדריד
דייגו סימאונה, שחקני אתלטיקו מדריד | David Ramos/Getty Images

הארגנטינאי והקרואטי הם השניים שבדיקתם חזרה חיובית. בדיקות חדשות ייערכו בשני לכלל חברי המשלחת לליסבון. בקבוצה חוששים שיש עוד נדבקים

(גודל טקסט)

האם דווקא בעונה בה אתלטיקו מדריד מרגישה שיש לה הזדמנות לזכות לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות, אחרי שהדיחה את ליברפול, השתתפותה ברבע הגמר מוטלת בספק? המועדון הודיע בשעת ערב מאוחרת אתמול (ראשון) כי שניים מחברי המשלת לייסבון נמצאו חיוביים לקורונה. בלילה נחשף בספרד כי מדובר בשני שחקנים, ובשעות אחר הצהריים אישרו הקולצ'ונרוס כי מדובר במגן הקרואטי שימה ורסאליקו ושחקן ההתקפה הארגנטינאי אנחל קוראה.

המקרה מעיב על ההכנות של הקבוצה לקראת משחק רבע הגמר נגד לייפציג, אם כי החשש הגדול הוא שלא רק שני השחקנים נדבקו אלא מעבר לכך. בבדיקות חדשות ייערכו לכלל השחקנים ואנשי הצוות שייצאו לבירת פורטוגל לקראת רבע הגמר. הטיסה נדחה ביום.

אתלטיקו הבהירה כי שני הנדבקים הועברו לבידוד בבתיהם הפרטיים והמועדון דיווח עליהם מיידית לאופ"א, כמו גם לגורמי הבריאות והכדורגל הרלוונטיים בספרד.

נזכיר כי על פי הפרוטוקול אשר קבעה אופ"א למקרים כמו זה הנוכחי, כלל השחקנים שבאו במגע עם החולים המאומתים יצטרכו כנראה להיכנס לבידוד, דבר שישפיע על לוח הזמנים של האימונים, כפי שציינה אתלטיקו בהודעה הרשמית שלה: "ברגע שתהיה תכנית חדשה, נפרסם אותה".

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | Angel Martinez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי