אטאלנטה דרוכה לפ.ס.ז', דה רון: "אפשר לנצח אותה"

שחקני אטאלנטה | Marco Luzzani/Getty Images

הקבוצה האיטלקית מתכוננת לרגע השיא בתולדותיה. הקשר ההולנדי: "לא האמנו שנגיע עד לכאן. גאספריני שינה את כל המנטליות שלנו". נשיא המועדון: "אדבר עם איליצ'יץ' לפני המשחק". השוער גוליני ייעדר

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

רגע השיא בתולדות אטאלנטה יגיע מחר (רביעי) כאשר הקבוצה מברגאמו תעלה על כר הדשא של אצטדיון האור בליסבון, ותשחק נגד פריז סן ז'רמן במסגרת רבע גמר ליגת האלופות.

לצערם הגדול של אוהדי הקבוצה וחובבי הענף בעולם, האיטלקים יחסרו ככל הנראה את החלוץ יוסיפ איליצ'יץ', השחקן הטוב ביותר בקבוצה העונה, זאת בעקבות שמועות כי הוא בדיכאון קשה לאחר שגילה כי אשתו בגדה בו בסלובניה. הוא לא צפוי לשוב ולשחק בעונה הנוחכית.

נשיא אטאלנטה אנטוניו פרקאסי התייחס למקרה: "אני מתכוון לדבר עם איליציץ' לפני המשחק וגם אחריו, כאילו שהוא שיחק בו. אני מקווה רק לראות אותו בעונה הבאה, בעצם אני בטוח בזה". הכוכב הסלובני כבש העונה 21 שערים עבור קבוצתו בכל המסגרות, כאשר בשלב שמינית הגמר של המפעל היוקרתי רשם חמישה שערים נגד ולנסיה הספרדית.

יוסיפ איליצ'יץ'
יוסיפ איליצ'יץ' | UEFA Pool/Getty Images

ללא איליצ'יץ', חוליית ההתקפה של ג'יאן פיירו גאספריני למפגש המסקרן צפויה להיות מורכבת מרוסלן מלינובסקי, דובאן זפאטה והקפטן אלחנדרו "פאפו" גומס, שאמור לסחוב את הקבוצה על כתפיו. "הוא ידחוף אותנו קדימה. אין אדם שמכיר את הקבוצה והעיר יותר טוב ממנו. הוא קפטן אמיתי" אמר פרקאסי.

חשוב לזכור שאטאלנטה היא קבוצת ההתקפה הטובה ביותר באיטליה, אחרי שכבשה 98 שערים העונה בסרייה A, ולמעשה היא הכובשת השלישית בטיבה באירופה אחרי מנצ'סטר סיטי (102) ובאיירן מינכן (100), כך שצפוי לפ.ס.ז' משימה קשה מאוד.

עמדה נוספת שבה גאספריני ייאלץ לעלות עם שחקן מחליף היא עמדת השוער, לאחר שפייר לואיג'י גוליני שעמד כל העונה בין הקורות של הקבוצה נפצע ובמקומו יפתח השוער המחליף מרקו ספורטיאלו, שספג שלושה שערים נגד ולנסיה בצ'מפניוס ועמד בהפסד לאינטר במחזור הסיום.

ג'יאן פיירו גאספריני | Marco Luzzani/Getty Images

הקשר מרטן דה רון סיפר לקראת המשחק:"כששמעתי שנתמודד מול פריז סן ז'רמן ברבע הגמר, חשבתי שזה טוב עבורנו. זה קצת מוזר לשחק רק משחק אחד, אבל עבורנו זה יכול להיות יתרון. הרבה יותר קשה לשחק מולה ב-180 דקות. גם ב-90 דקות זה קשה, אבל זה לא בלתי אפשרי. אפשר לנצח את פ.ס.ז'".

"לא חשבנו בכלל שנגיע עד לכאן. אחרי שלושת המשחקים הראשונים בשלב הבתים היינו בלי נקודות. חשבנו שאולי נצליח לנצח לקראת הסוף, ועם קצת מזל נשחק בליגה האירופית". על מאמנו הוסיף: "זה שייך לו. הוא שינה לנו את המנטליות לגמרי. הוא שינה לכל העיר את התפיסה. עם גאספריני יש רק דרך אחד – לנצח בכל מחיר".

מרטן דה רון, רוסלן מלינובסקי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי