כמעט מוכנה למכבי תל אביב: ניצחון ליגה 12 ברציפות לריגה

שחקני ריגה חוגגים | PressFocus/MB Media / Contributor

שמונה ימים לפני המשחק בישראל: יריבת הצהובים במוקדמות ליגת האלופות גירדה 0:1 בחוץ על דאוגבה. בשבת: חזרה גרנלית מול פ.צ מטה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שמונה ימים לפני שתגיע לאצטדיון בלומפילד למשחק מול מכבי תל אביב במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות (רביעי הבא ב-20:00), ריגה הלטבית חיברה הערב (שלישי) ניצחון ליגה 12 ברציפות והתבססה במקום הראשון עם חמש נקודות יתרון על פני הדולקת אחריה.

ריגה גירדה 0:1 בחוץ על דאוגבה במסגרת המחזור ה-14, הודות לשער של פדריניו הפורטוגלי (25), שמצא את הרשת בהופעת הבכורה שלו בקבוצה. לפני שתגיע ארצה, אלופת לטביה בשנתיים האחרונות תתארח אצל את פ.צ מטה מהתחתית (שבת ב-18:00) ותקווה להגיע לישראל במצב רוח מרומם אחרי ניצחון נוסף.

אם במכבי ת"א חושבים שמצפים להם חיים קלים, אז בשנה שעברה רשמה ריגה התקדמות גם באירופה כשעברה שני סיבובים ונעצרה רק בשלב פלייאוף הליגה האירופית על ידי קופנהאגן. בסיבוב השלישי היא חילצה 1:1 ביתי נגד הלסינקי כאשר החלוץ קמיל בילנסקי (כבר עזב את המועדון) השווה בדקה ה-81, ועברה בזכות שערי חוץ אחרי 2:2 בפינלנד. הקשר הימני רומן דבלקו כבש צמד ענק. כשפגשה את הדנים, היא נכנעה 3:1 בדנמרק וניצחון 0:1 בביתה לא הספיק לה על מנת להשיג את הכרטיס המיוחל לשלב הבתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי