קרב הסגנונות: נגלסמן ולייפציג פוגשים את אתלטיקו וסימאונה

יוליאן נגלסמן, דייגו סימאונה | Octavio Passos/Getty Images, Catherine Ivill/Getty Images

הגרמנים ייאבקו בחמישי נגד הספרדים על הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות. המאמן בן ה-33: "יודעים שאין לנו את ורנר, אבל אחרים יקבלו את הזדמנות". שיק צפוי לתפוס את מקומו של החלוץ, מוראטה ופליקס יעלו בחוד מנגד

(גודל טקסט)

שלב רבע הגמר של ליגת האלופות ימשיך מחר (חמישי) עם מפגש מסקרן מאוד – ר.ב. לייפציג ואתלטיקו מדריד יעלו לכר הדשא בליסבון לקרב מרתק בין סגנונות – הכדורגל התוסס וההתקפי של הגרמנים בראשותו של המאמן יוליאן נגלסמן, כשמנגד הספרדים עם משחק ההגנה המפורסם של דייגו סימאונה.

מבחינת לייפציג, המשחק מחר יהיה רגע השיא של המועדון בזירה האירופית, לאחר שבשלב הקודם היא טאטאה את טוטנהאם מחוץ למפעל היוקרתי עם 0:4 בסיכום שני המשחקים בהופעת הבכורה של המועדון בשלב הנוק-אאוט.

לפני המשחק המרגש עבור הגרמנים סיפר נגלסמן: "זה טבעי לגמרי שהשחקנים שלי מלאים כרגע בהתרגשות ומוטיבציה למשחק. נצטרך לשחק בסבלנות מול ההגנה של אתלטיקו מדריד. הם עושים אותה בצורה יוצאת דופן ומסודרת מאוד".

שחקני לייפציג חוגגים
שחקני לייפציג חוגגים | Julian Finney/Getty Images

לצערו של המאמן בן ה-33, בשל פגרת הקורונה הכפויה הוא ייאלץ להסתדר ללא טימו ורנר, הכובש הבכיר שלו העונה, שנמכר לצ'לסי: "כבר דיברנו על זה הרבה. אנחנו יודעים שאין לנו את ורנר, אבל יש לנו שחקני התקפה טובים מלבדו. עדיין לא החלטתי מי יפתח, אבל יש לי שחקנים שלא שיחקו בתקופה של ורנר ועכשיו הם יקבלו את ההזדמנות להראות מה הם יודעים".

מבחינת ההרכב, לייפציג כמובן תעלה עם פטר גולאשי בין הקורות. מרסל הלסטנברג היה בספק במהלך השבועות האחרונים, אבל נראה שיפתח בחוליית ההגנה, לצידם של לוקאס קלוסטרמן, דאיו אופאמקאנו ונורדי מוקיילה.

את הקישור ירכיבו קונרד ליימר, אנחליניו, כריסטופר אנקונקו, דני אולמו וכמובן מרסל סביצר, שיהיה חייב לסחוב את קבוצתו על גבו. פטריק שיק יהיה החלוץ בחוד של נגלסמן.

מרסל סביצר
מרסל סביצר | JAN WOITAS/POOL/AFP via Getty Images

מנגד, אתלטיקו מדריד עטורת הניסיון בשלבים המכריעים של ליגת האלופות, תשחק גם היא בפעם הראשונה בשיטה החדשה, כשהיא יודעת שאין לה גומלין כדי לתקן. למעשה, מאז תחילת פברואר לא חוו הקולצ'ונרוס הפסד בכל המסגרות, כאשר מאז החזרה למגרשים הקבוצה ניצחה שבעה משחקים מתוך ה-11 ששיחקה ובכך טיפסה מהמקום השישי בליגה למקום השלישי, שם סיימה.

מלבד ההצלחה בליגה, אי אפשר לשכוח את צמד הניצחונות של הרוחיבלאנקוס נגד ליברפול בשלב שמינית הגמר, כולל 2:3 בהארכה בביתה של אלופת אירופה. מי שעשוי להיות האיש המרכזי עבור סימאונה הוא ז'ואאו פליקס הצעיר, שהיה נרגש מאוד לחזור לליסבון.

"ליגת האלופות היא הפסגה עבור כל שחקן, וכמובן שגם עבורי" אמר פליקס לתקשורת הספרדית. "לשחק בשלב הזה, בבית שלי בליסבון, זה ממלא אותי בגאווה. אני כאן בשביל המאמן וכדי לשחק את ה'כדורגל של צ'ולו'. אעשה כל דבר שהוא ידרוש ממני".

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס. זכה בפרס בשנה שעברה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

לאחר שהמועדון הספרדי הודיע על כך שאנחל קוריאה ושימה ורסאליקו נדבקו בקורונה ולא יקחו חלק במשחק, המאמן הארגנטינאי צפוי לעלות עם אלברו מוראטה לצד פליקס בחלק הקדמי, כאשר קוקה, סאול ותומאס פארטיי עתידים להחזיק את הקישור, כשגם כוכב המשחק נגד ליברפול מרקוס יורנטה יקבל מקום ב-11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי