מוקדמות ליגת האלופות: שחקנים נדבקו בקורונה, הקבוצה ספגה 3:0 טכני

דריטה
דריטה | האתר הרשמי

גמר הסיבוב המוקדם אמור היה להפגיש בין לינפילד לדריטה, אלא ששני שחקני אלופת קוסובו אובחנו חיוביים לנגיף והרשויות בשווייץ סירבו לקיים את המשחק. אופ"א נאלצה להכריז על אלופת צפון אירלנד כעולה לשלב הבא

(גודל טקסט)

תרחיש האימים של אופ"א בכל הנוגע לקיום ליגת האלופות התרחש מוקדם מהצפוי. אמנם מדובר רק בסיבוב המוקדמות של עונת 2020/21 ולא בטורניר ההכרעה של עונת 2019/20 המתקיים בימים אלה בליסבון, אבל אמש (רביעי) הוכרז לראשונה הפסד טכני לקבוצה שלא התייצבה למשחק לאחר ששניים משחקניה נדבקו בקורונה.

ביום שלישי האחרון אמור היה להיערך משחק מוקדמות ליגת האלופות בין לינפליד מצפטן אירלנד לדריטה מקסובו, כשהמנצחת ביניהן תעפיל לסיבוב המוקדמות הראשון ועל פי ההגרלה תצא לפולין למפגש נגד לגיה ורשה, אלא שיממה לפני המשחק הודיעו הקוסוברים על שני שחקנים שנדבקו בנגיף ובהוראת הרשויות הרשויות בשווייץ, שם אמור היה להתקיים המשחק, הם נדרשו לשוב לארצם והמשחק בוטל בתיאום עם אופ"א.

בלית ברירה לאור אילוצי לוח הזמנים, נאלצה אופ"א להכריז על ניצחון טכני 0:3 ללינפילד. למעשה, בתקנון החדש, בשל התפרצות נגיף קורונה, קבוצה שלא יכולה להגיע למשחק בעקבות התפרצות המחלה אצלה היא זו שנושאת באחריות ומפסידה, למורת רוחה של אלופת קוסובו במקרה זה.

הקוסוברים פנו לאופ"א וביקשו לקיים את המפגש באיחור ובמדינה שתאשר את הגעתם, ללא שני השחקנים שנדבקו כמובן ונמצאים בבידוד, אולם נענו בשלילה בהתאם להנחיות החדשות. במועדון אף אישרו שאופ"א ניסתה לעזור מכיוון שמדובר בהחלטה של הרשויות בשווייץ – המדינה שנבחרה על ידי אופ"א לארח את המפגש בין שתי המפעילות לגמר הסיבוב המוקדם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי