בספרד סיכמו: "נראה שעידן סימאונה באתלטיקו מתחיל את סופו"

דייגו סימאונה | Julian Finney - UEFA/UEFA via Getty Images

לאחר שהקולצ'ונרוס הפסידו 2:1 ללייפציג ולמעשה סיימו את העונה ללא תואר, ב"מארקה" כבר סיכמו: "סיום אופייני לעונה" ותהו לגבי המשך דרכו של הארגנטינאי. ביקורת על פליקס: "לא יכול לתת יותר מרבע שעה טובה"

(גודל טקסט)

סיום מר לעונה רעה. ככה סיכמו היום (שישי) בתקשורת הספרדית את עונת 2020/21 של אתלטיקו מדריד, שהסתיימה אמש לאחר ההפסד 2:1 של הקבוצה בדקות הסיום נגד לייפציג ברבע גמר ליגת האלופות. ב"מארקה" נכתב: "בדיוק שנה עברה מאז שאתלטיקו פתחה את עונת המשחקים, אך היא סיימה אותה בצורה הכי אופיינית. כשהיא מחפשת שער ניצחון, אבל בעצם מוצאת רק את ההפסד".

"כמו שהיא הייתה מסוגלת להדיח את ליברפול אלופת אירופה, ככה גם היא הודחה מגביע המלך, הפסידה בגמר הסופרקופה ויצאה לפגרת הקורונה כשהיא רק במקום השישי בליגה, כשבסוף היא טיפסה לשלישי – אולי ההישג הטוב ביותר שלה. נראה שעידן דייגו סימאונה במועדון מתחיל את סיומו".

לאחר המשחק, המאמן דייגו סימאונה סיכם בעצמו: "לייפציג הייתה יותר טובה. היא הייתה יותר אגרסיבית וניצחה בכל המאבקים. אין לי הסבר לתחושה שלי כרגע. אולי עצבות או מרירות מאוד גדולה. רצינו הרבה יותר מזה העונה. השחקנים נתנו את הכל על המגרש, אין לי ספק בכלל בזה".

שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים | LLUIS GENE/POOL/AFP via Getty Images

"אני חושב שהייתה לנו עונה טובה, אם מסתכלים על הקבוצה. יש לנו הרבה שחקנים חדשים שזו הייתה השנה הראשונה שלהם באתלטיקו מדריד ואסור לשכוח את זה. רצינו יותר מרבע גמר" סיכם הארגנטינאי.

ז'ואאו פליקס הפורטוגלי הוא אחד מאותם שחקנים שסגרו עונת בכורה אצל הקולצ'ונרוס, והוא עצמו "זכה" לביקורות גדולות: "פליקס הוא בדיוק מראה המייצג את העונה הזו. הוא הראה מאוד ניצוצות של כוכב, אבל לא שיחק כמו שחקן שעלה 126 מיליון יורו" נכתב על השחקן הצעיר.

"גם במשחק אתמול הוא הראה במשך רבע שעה שהוא הטוב ביותר במגרש עבור הקבוצה שלו, אבל כרגע נראה שהוא לא מסוגל לעשות את זה יותר מזה. ואם זה לא מספיק, הוא גם איבד את הכדור שסידר ללייפציג את שער הניצחון".

ז'ואאו פליקס | MIGUEL A. LOPES/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי