לייפציג בטירוף: "רצינו להראות לעולם למה אנחנו מסוגלים"

שחקני לייפציג חוגגים | Julian Finney - UEFA/UEFA via Getty Images

הקבוצה ממזרח גרמניה שעלתה לראשונה לחצי גמר ליגת האלופות, מאמינה שהיא מסוגלת ללכת עד הסוף. נגלסמן: "פ.ס.ז'? יכולה לכבוש בכל רגע, אבל אנחנו מאמינים ביכולת שלנו"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

אם מישהו עד כה פקפק בר.ב. לייפציג אמש (חמישי) הבין עד כמה שאפתני הפרוייקט של תאגיד המשקאות, בעקבות עלייתה היסטורית לחצי גמר ליגת האלופות 11 שנה אחרי היווסדה בזכות 1:2 דרמטי על אתלטיקו מדריד בליסבון.

לייפציג, הקבוצה ה-32 שהעפילה לחצי הגמר בתולדות ליגת האלופות, הפכה לצעירה ביותר שמגיעה למעמד ואולי לא פחות יוקרתי מכך – הראשונה שמדיחה בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות את דייגו סימאונה ללא כריסטיאנו רונאלדו בקבוצה, ולמי שלא זוכר עוד לפני פגרת הקורונה הקולצ'ונרוס הדהימו את אלופת אירופה היוצאת ליברפול עם 2:3 בלתי נשכח באנפילד.

המאמן יוליאן נגלסמן אמר בסיום: "אנחנו מאוד שמחים וגאים בסגל שלנו. היינו הקבוצה הטובה יותר ועשינו זאת נגד קבוצה כמו אתלטיקו מדריד, זה קרע את השחקנים. שמחתי מאוד שנמענו מהארכה כדי שנוכל לפנות כמה שיותר מוקדם את המשימה שעומדת מול עינינו – פריז סן ז'רמן".

על יריבתו הבאה, שבדיוק כמו לייפציג גם היא מחפשת הופעה ראשונה בגמר, אמר נגלסמן: "פריז סן ז'רמן היא קבוצה ברמה הגבוהה ביותר עם מאמן ברמה הגבוהה ביותר. יש להם איכות אדירה והם יכולים לכבוש בכל רגע, ראינו זאת במשחק מול אטאלנטה, מדובר בקבוצה שמורכב רק מכוכבים צמרת. נצטרך לתת 100 אחוז, אבל אנחנו מחכים למשחק בשיא המוטיבציה. יש לנו אמון ביכולות שלנו ויודעים מה להביא למגרש".

יוליאן נגלסמן | MIGUEL A. LOPES/AFP via Getty Images

כובש שער הניצחון טיילר אדאמס הוסיף: "שמחים לעלות לחצי גמר ליגת האלופות, רצינו להראות לעולם מה אנחנו יכולים לעשות במשחק הזה. התכוננו ממש טוב למשחק, בשלב הראשון הגענו להמון מצבים, אבל סבלנו מחוסר מזל. הביטחון חזר אלינו ברגע שכבשנו את הגול הראשון"

"אני מאוד שמח שהמאמן נתן לי את הביטחון והעלה אותי מהספסל. רציתי לתת אנרגיות למשחק אחרי שעליתי מהספסל ואני גם חושב שעשיתי זאת. אני לא ממש סקורר אבל כמובן שאני גאה בכל שכבשתי שער חשוב כל כך ברבע הגמר. זה תמיד היה החלום שלי לשחק במעמדים האלו, ואחרי הפציעה הארוכה שעברתי, רק רציתי לעזור לקבוצה. להבקיע את שער הניצחון זה כמובן נהדר, זה רגע מאוד מיוחד עבורי".

טיילר אדאמס | Julian Finney – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי