נגלסמן יחפש ניצחון ראשון על "המנטור": "צריך לתת 110%"

יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן | Uwe Anspach/Pool via Getty Images

מאמנה של לייפציג ינסה לגבור על טוכל, תחתיו החל את הקריירה בקבוצת המילואים של אאוגסבורג, ולעלות לגמר ליגת האלופות: "נגד פ.ס.ז' לא תספיק רק הופעה טובה". פולסן: "לא יעמידו הגנה נסוגה כמו אתלטיקו"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

ר.ב. לייפציג להתקדם מחר (שלישי) צעד נוסף בקמפיין המופלא שלה בליגת האלופות, כשתפגוש את פריז סן ז'רמן בשלב חצי הגמר. הגרמנים מגיעים עם מאזן של שבעה ניצחונות בשמונת משחקי הנוקאאוט האחרונים שלהם במפעלים האירופיים ואחרי שהדיחו את טוטנהאם ואתלטיקו מדריד, ה"שוורים האדומים" יקוו להפתיע גם את אלופת צרפת המנוסה יותר על הנייר.

יוליאן נגלסמן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שניצח ברבע הגמר, מה שאומר כי דני אולמו ימשיך ב-11 לצד מרסל סאביצר ומאחורי יוסוף פולסן, בעוד פטריק שיק וכובש שער הניצחון מול אתלטיקו, טיילר אדאמס האמריקאי, יחכו על הספסל. איברהימה קונאטה הפצוע ימשיך להיעדר.

זה לא יהיה רק משחק גורלי בבמה היוקרתית ביותר של כדורגל המועדונים, אלא מפגש מרגש בין שני מאמנים שהחלו ביחד את דרכם לצמרת. תומאס טוכל, מאמנה של פ.ס.ז', פגש את נגלסמן לראשונה כשהדריך את קבוצת המילואים של אאוגסבורג. נגלסמן, אז בלם בן 20, סבל מפציעה קשה בברכו שגרמה לו לפרוש ממשחק פעיל, וטוכל הציע לו להצטרף לצוות המקצועי. 12 שנים מאוחר יותר, השניים יתמודדו ראש בראש על כרטיס לגמר ליגת האלופות.

מפגש מרגש עם טוכל | MIGUEL A. LOPES/AFP via Getty Images

טוכל ונגלסמן נפגשו שלוש פעמים במסגרת הבונדסליגה, כאשר אימנו את בורוסיה דורטמונד והופנהיים בהתאמה בין 2016 ל-2017. נגלסמן הפסיד פעמיים והשיג תיקו אחד, כך שהוא יותר מישמח לגבור לראשונה על האיש שסלל את תחילת דרכו כמאמן. לשם כך הוא כנראה יצטרך להבקיע את השער הראשון במשחק, שכן בתשעה מעשרת המשחקים האחרונים של לייפציג שלא הסתיימו בתיקו, הקבוצה שעלתה ראשונה ליתרון ניצחה בסופו של דבר.

"נגד פריז סן ז'רמן לא תספיק רק הופעה טובה, אתה צריך לתת 110%", אמר נגלסמן במסיבת העיתונאים היום, "אנחנו כמובן שמחים שהעפלנו לחצי הגמר, אבל לא רוצים לסיים את דרכנו כאן". פולסן הוסיף: "פריז סן ז'רמן לא תעמיד הגנה נסוגה כל כך כמו אתלטיקו, לכן זה יהיה אתגר שונה מבחינתו. ברבע הגמר. שיתוף הפעולה ביני לבין אולמו עבד די טוב".

מגיעים עם רצף מבטיח במשחקי נוקאאוט | Julian Finney – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי