קנדיל תורגל בהרכב מכבי תל אביב. גולסה לא ייכלל בסגל

מאור קנדיל | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לקראת ריגה (רביעי החל מ19:45, ישיר בספורט1), דוניס החליט לערוך שינוי בעמדת המגן, אחרי שתרגל כבר את ריקן וסבוריט. במועדון אישרו כי הקשר שלא התאמן עם הקבוצה לא ייקח חלק בהתמודדות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול ריגה מחר (רביעי החל מ-19:45, ישיר בספורט1), באצטדיון בלומפילד, כאשר המאמן גאורגיוס דוניס כבר תרגל את רוב ההרכב לקראת ההתמודדות במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות.

נכון לרגע זה מכבי תל אביב לא רשמה את אייל גולסה למשחק, אך היא תוכל לעשות זאת עד 01:00 בלילה, למרות שבכל המקרה הקשר לא צפוי להיכלל בסגל. במועדון הסבירו כי השיקול נובע בשל העובדה שערך אימון אחד מלא מאז העונה שעברה ולכן, מבחינה פיזית, הוא לא יוכל לקחת חלק במשחק. כזכור, ביום ראשון פרסמנו כי העובדה הזאת מונעת ממכבי תל אביב לרשום את גולסה למשחק מול הלטבים והוא יירשם למשחק הבא במפעל, אם הקבוצה תעפיל לשלב הבא. 

גם השחקן עצמו מודע לכך שהוא לא נמצא בכושר גופני מלא, למרות שערך אימונים אישיים במהלך התקופה האחרונה. מי שייעדר בוודאות מהמשחק הוא יונתן כהן, כשאדוארדו גררו אמור להחליפו ב-11. ניק בלקמן אמור לפתוח בחוד. שינוי נוסף שהמאמן מתכנן: בן ביטון לא יפתח בעמדת המגן הימני, כשמאור קנדיל יקבל את הקרדיט במשחק הזה. שרן ייני ואבי ריקן גם הם בהרכב. מתן חוזז הפצוע יראה את המשחק מהיציע.

אייל גולסה, איתי שכטר | מכבי תל אביב, רשמי

בנושא אחר: במועדון ממתינים שהקשר אורוש ניקוליץ' ייצא מבידוד וצפויים לערוך איתו שיחה במטרה להגיע להסדר פיצוי תמורת עזיבה. כזכור, בתחילת החודש הוחלט במועדון להיפטר מהחוזים שלו ושל השוער היווני אנדראס יאניוטיס, שכבר עזב בהשאלה.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל טננבאום; מאור קנדיל, איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט; דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, אדוארדו גררו, איילון אלמוג; ניק בלקמן.

אדוארדו גררו | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי