לבנדובסקי ינסה לעבור את מסי, בגרמניה תוהים: "למה קומאן תורגל ב-11?"

רוברט לבנדובסקי חוגג. עונה מדהימה ו-51 שערים | Alexander Hassenstein/Getty Images

שער נוסף מול ליון יספיק לסקורר של באיירן מינכן לחלוף על פני הפרעוש שכבש בעונת השיא באלופות 14 שערים. פרישיץ' צפוי לרדת לספסל למרות הופעה טובה מול ברצלונה. וגם: הצרפתים רוצים לעשות היסטוריה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי שדרכה על ברצלונה והנחילה לה תבוסה משפילה, באיירן מינכן תקווה להתקדם צעד נוסף לעבר זכייה ראשונה בליגת האלופות מאז 2013 כשתפגוש הערב (רביעי, 22:00) את ליון בחצי הגמר. אלופת גרמניה, שכבשה 39 שערים בתשעת המשחקים האחרונים שלה, מגיעה כפייבוריטית ברורה אך יודעת שלצרפתים אין מה להפסיד ואסור להמעיט בערכם, במיוחד לאחר שהדיחו יריבה חזקה כמו מנצ'סטר סיטי. גם בפעם האחרונה שבה הקבוצות נפגשו זה קרה בחצי גמר הצ'מפיונס ליג ואז זה נגמר ב-0:4 לטובת הבווארים בסיכום שני המשחקים.

באיירן קיבלה בשורות טובות מכיוונו של בנז'מן פבאר, שהתאושש מפציעה וחזר לאימונים השבוע, מה שאומר כי הוא יעמוד לרשותו של המאמן האנזי פליק. עם זאת, לא סביר שהמגן ישוב ישירות להרכב, שכן בעמדה שלו מככב בינתיים ג'ושוע קימיך. מי שכן עשוי להשתלב ב-11 אחרי שפתח על הספסל נגד ברצלונה הוא קינגסלי קומאן, כאשר במקרה שכזה איבן פרישיץ' יפנה את מקומו בכנף שמאל.

למרות המחמאות הרבות והמוצדקות למאמן, בגרמניה מתקשים להבין את ההחלטה להוריד את הקרואטי על הספסל ולהציב במקומו את שחקן הכנף הצרפתי: "אחרי הופעה משכנעת מול ברצלונה אין סיבה להוציא את פרישיץ' מההרכב, גם אם קומאן כשיר".

איוואן פרישיץ' חוגג | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

פליק ושחקניו מגיעים עם רצף פשוט מפחיד של משחקים ללא הפסד: מאז שנכנעו לבורוסיה מנשנגלדבאך בדצמבר האחרון, הם ניצחו 27 משחקים ורשמו תיקו אחד. אחד האחראים העיקריים לכך הוא כמובן רוברט לבנדובסקי, שהבקיע בכל שמונה ההופעות שלו בליגת האלופות העונה ומחזיק במאזן של 14 שערים. הערב הפולני יוכל להשתוות לרוד ואן ניסטלרוי אם ימצא את הרשת משחק תשיעי ברציפות, כשרק כריסטיאנו רונאלדו השיג רצף ארוך יותר מזה של ההולנדי – 11 משחקים.

בנוסף לכך לבנדובסקי הפך לכובש השני המצטיין בעונה אחת לאחר שהשווה את שיאו של ליאו מסי שהבקיע גם הוא 14 גולים בעונת 2011/12. שער נוסף שלו יעלה אותו למקום השני הבלעדי באותו פרמטר כשגם הפעם את הפסגה כבש מלך שערי המפעל בכל הזמנים עם 17.

אך לא לשכוח שיש לבאיירן יריבה. אחרי ההדחות המפתיעות של יובנטוס ומנצ'סטר סיטי בשלבי הנוקאאוט אי אפשר לזלזל בליון, שמנצחת כל יריבה שעומדת בפניה למרות שסיימה את הליגה הצרפתית במקום השביעי – הנמוך ביותר שלה ב-23 השנים האחרונות.

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

ליון שהשוותה את הישג השיא שלה עם העפלה לחצי גמר ליגת האלופות וכאמור פגשה את באיירן מינכן, הפעם לא מוכנה להיעצר בשלב ארבע האחרונות ותנסה להפעיל לראשונה לגמר הצ'מפיונס ולקבוע גמר כל צרפתי מול פריז סן ז'רמן.

רודי גרסיה צפוי לעלות באותו הרכב שניצח את סגנית אלופת אנגליה- המשמעות היא שישמור על מערך שלושת הבלמים וישמור את החלוץ מוסא דמבלה על הספסל למרות שכבש צמד. למותר לציין שלא רק הקבוצה תעשה היסטוריה אם תעפיל לגמר – אף שחקן במועדון כולל המאמן גרסיה לעולם לא הגיעו למעמד הזה, לכן מסע הקסם של ליון יכול להיות הסיפור הכי מיוחד ולא צפוי של 2020.

שחקני ליון | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images
עוד באותו נושא: רוברט לבנדובסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי