משחק חוזר: סודובה תפגוש את מכבי ת"א בשלב השני של מוק' ליגת האלופות

שחקני מכבי ת"א נגד סודובה | אודי ציטיאט

הליטאים ניצחו את פלורה טאלין בתום דו קרב פנדלים באסטוניה, וייפגשו את הצהובים שוב, שנה לאחר שהדיחו אותם מאירופה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במקביל לניצחון 0:2 של מכבי תל אביב על ריגה בשלב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, נערכו הערב (רביעי) 11 משחקים נוספים. פרנצווארוש, מולדה ואומוניה ניקוסיה העפילו לשלב הבא, אך המשחק המעניין ביותר היה כמובן באסטוניה, כשפלורה טאלין אירחה את סודובה הליטאית, שהדיחה את מכבי תל אביב בעונה שעברה וסומנה כפייבוריטית בהתמודדות.

אך בדקה ה-49, ראונו ספינאן החלוץ המוביל של פלורה טאלין העלה את קבוצתו ליתרון 0:1 מפתיע כשניצל הדיפה לא טובה של השוער, השתלט על הריבאונד ושחרר בעיטה חזקה לפינה הימנית. 0:1 לטאלין. היתרון האסטוני נשמר עד לדקה ה-78, כשהנריק פורג ביצע עבירה גסה ברחבה, שלח את מיהרט טופצ'גיץ' לנקודה הלבנה בדרך לשוויון 1:1.

סודובה המשיכה ללחוץ על האסטונים עד תום הזמן החוקי אך לא הצליחה להכריע את המשחק. גם בהארכה המצב היה דומה, סודובה לחצה ללא הפסקה על האסטונים, שהצליחו לשמור על רשת נקייה ולגרור את המשחק לבעיטות עונשין. בדו קרב מהנקודה הלבנה, הליטאים סוף סוף הצליחו להכריע את המשחק והשיגו ניצחון 3:4 על פלורה טאלין בדרך לשלב השני במוקדמות ליגת האלופות, שם תפגוש את מכבי תל אביב החדשה., שנה לאחר המפגש האחרון ביניהם באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי