ז'וניניו רמז שכוכבי ליון יעזבו, גרסיה השיב: "דיבר מוקדם מדי"

רודי גרסיה, טיאגו מנדס
רודי גרסיה, טיאגו מנדס | FRANCK FIFE/POOL/AFP via Getty Images)

מיד לאחר ה-3:0 בחצי הגמר נגד באיירן מינכן, המנהל המקצועי החמיא לשחקניו וכבר התייחס לעונה הבאה: "אנחנו מאוד עצובים. מאחל הצלחה לפ.ס.ז'". השוער אנתוני לופס: "יכולנו להוביל 0:2 אחרי 15 דקות"

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)

ליון מרגישה גאה בעצמה ובהחלט יש לה על מה. הליגה הצרפתית, כידוע, הגיעה לסיומה בעונת 2019/20 כבר בחודש מרץ וכלל לא חודשה, כך ששוחקו 28 מחזורים בלבד, אבל ליון הייתה בסיומם רק במקום השביעי, הרחק מארבע הראשונות. ולמרות זאת, רק באיירן מינכן הצליחה לעצור אותה בליגת האלופות.

אחרי שהדיחה את יובנטוס של כריסטיאנו רונאלדו בשני משחקים ולאחר מכן ברבע הגמר בליסבון גם את מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה, החבורה של רודי גרסיה כבר לא יכלה אמש ונדרסה 3:0, ימים ספורים לפני שהעונה החדשה בצרפת כבר יוצאת לדרך.

בסיום המשחק, באופן די מפתיע, דווקא מול המצלמות והמיקרופונים ניתן היה לשמוע שישנם חילוקי דעות בין המאמן גרסיה למנהל המקצועי ז'וניניו. הברזילאי טען לאחר המשחק כי "יהיו שחקנים שיעזבו אותנו, אבל אני לא דואג", אמר ורמז כי מדובר במוסא דמבלה ובחוסם אוואר, כשגם ממפיס דפאיי על הכוונת של קבוצות בכירות, "אתה מצליח בתחרות כמו ליגת האלופות כשיש לך שחקנים כמוהם…נצטרך לשמור על אותה רוח וגישה כדי לחזור לליגת האלופות".

לאחר מכן שמע את הדברים המאמן רודי גרסיה, שהבהיר: "ז'וניניו דיבר מוקדם מדי, כרגע אנחנו לא יכולים לומר שום דבר. יכול להיות שיהיו שחקנים שיעזבו אותנו ויכול להיות שלא".

מוסא דמבלה
מוסא דמבלה | MIGUEL A. LOPES/POOL/AFP via Getty Image

כוכב העבר ז'וניניו גם החמיא למאמן ולשחקנים על ההופעה אמש ובכלל כל העונה בליגת האלופות: "אנחנו מאוד עצובים, אבל כמובן שאנחנו נעזוב עם הראש מורם. אני כל כך גאה בשחקנים ובצוות. אנחנו מקבלים את ההדחה הזאת, כי פגשנו קבוצה שצריך מזל כדי לנצח אותה. אולי אם היינו מבקיעים שער בתחילת המשחק דברים היו נראים אחרת. פריז בגמר? אנחנו מאחלים להם בהצלחה, יחד הראינו לאנשים שהליגה הצרפתית היא לא מה שהם חושבים".

השוער אנתוני לופס נשמע מאוכזב יותר חרף העובדה שהיריבה הייתה באיירן מינכן: "יש לנו סיבה להצטער על מה שהיה, כי יכולנו להוביל 0:2 אחרי 15 דקות, אבל שילמנו על כך מיד. קיווינו ללכת עד הסוף, אבל באיירן מינכן גרמה לנו לצרות באגפים, הם חוטפים את הכדור כל כך מהר. כולם בקבוצה יכולים להיות גאים במה שהם עשו ואנחנו צריכים לשמור על המנטליות הזו גם בעונה הבאה – נוכל להגיע רחוק אם כן".

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Franck Fife/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי