נבאס יפתח בשער פ.ס.ז', בואטנג יעלה במרכז ההגנה של באיירן

האנזי פליק נגד תומאס טוכל
האנזי פליק נגד תומאס טוכל | Srdjan Stevanovic/Getty Images

השוער ערך אימון מלא לראשונה מאז נפגע נגד אטאלנטה ברבע הגמר וישוב לעמוד בין הקורות. מנגד, הבלם התאושש מהכאבים שאילצו את פליק להחליפו בחצי הגמר והוא ישתף פעולה עם אלאבה. ב-22:00: גמר ליגת האלופות

(גודל טקסט)

כמה שחיכינו לגמר ליגת האלופות, והנה הוא מגיע. 22 שנה שלא היה גמר שהפגיש בין שתי אלופות והערב (22:00) לא רק שזה יקרה בליסבון, אלא גם יהיה זה מפגש בין שתיים מענקיות היבשת: באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן יתמודדו על התואר הכי משמעותי באירופה, בעונה כל כך מטורפת שכללה כחצי שנה של פגרה בעקבות התפרצות הקורונה.

זה לא שלא היו משחקי גמר מעולים בשנים האחרונות בליגת האלופות, אבל בשנה שעברה נפגשו שם ליברפול וטוטנהאם, שנה קודם לכן הייתה זו ריאל מדריד שגברה על ליברפול ולמעשה הפעם האחרונה שלגמר הגיעו שתי אלופות הייתה בעונת 2016/17, אלא שאז ריאל מדריד הייתה אלופת ספרד הטרייה, משמע זכתה באליפות של אותה עונה ולא הגיעה למפעל כאלופה עוד בתחילתו. כאמור, 22 שנה שלא נפגשו בגמר שתי קבוצות שהעפילו למפעל כאלופות.

עבור פריז סן ז'רמן זהו יהיה גמר היסטורי, בעוד באיירן מינכן תנסה לזכות בפעם השישית בגביע בעל האוזניים הגדולות. הבווארים זכו בפעם האחרונה ב-2013 וההפסד האחרון שלהם היה ב-2012 לצ'לסי, עוד במשחק שנערך באליאנץ ארנה במינכן. בסך הכל יהיה זה הגמר ה-11 של אלופת הבונדסליגה ואילו הישג השיא של פ.ס.ז', עד העונה כמובן, היה חצי הגמר ב-1994/95. התארים האירופיים היחידים של פ.ס.ז' הם במפעלים שלא קיימים יותר, באינטרטוטו שלא זכה לחשיבות רבה ב-2001 ובגביע המחזיקות (1995/96).

קיילור נבאס
קיילור נבאס | MIGUEL A. LOPES/AFP via Getty Images

לפי "לאקיפ", השוער קיילור נבאס ישוב לשער פריז סן ז'רמן אחרי שנפצע ברבע הגמר הדרמטי נגד אטאלנטה והחמיץ את חצי הגמר נגד ליון. נבאס השלים אמש אימון מלא לראשונה מאז שנפגע לפני כעשרה ימים ולא התלונן על כאבים או חוסר נוחות, כך שיעמוד בין הקורות של תומאס טוכל ולספסל ישוב וסרחיו ריקו.

מן העבר השני, ג'רום בואטנג השלים אימון מלא בבאיירן מינכן אחרי שנפגע והוחלף במחצית נגד ליון, כך שגם הוא יעלה בהרכב של האנזי פליק. ביום שישי הוא ערך אימון אישי, אבל אתמול הוכיח כי הוא כשיר לגמר. המשמעות היא שהאנזי פליק לא אמור לבצע שינויים ב-11.

ג'רום בואטנג
ג'רום בואטנג | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

הרכבים משוערים

באיירן מינכן: מנואל נוייר, אלפונסו דייויס, ג'רום בואטנג, דויד אלאבה, ג'ושוע קימיך, לאון גורצקה, טיאגו אלקנטרה, סרג' גנאברי, איבן פרישיץ', תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי.

פריז סן ז'רמן: קיילור נבאס, חואן ברנאט, טיאגו סילבה, פרסנל קימפמבה, טילו קהרר, מרקיניוס, אנדר הררה, ליאנדרו פארדס, אנחל די מריה, קיליאן אמבפה, ניימאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי