מאמן סודובה: "אפשר לעבור, לא נשחק נגד חייזרים עם 4 רגליים"

סאוליוס שירמליס מכיר היטב את מכבי ת"א: "הם שיחקו בהרכב אחר לחלוטין (נגד סכנין), רצו להסתיר דברים", ומזכיר את אשתקד: "הקבוצה הוכיחה למה היא מסוגלת". עוד אמר: "הם משתמשים במסירות קצרות ומחלצים כדורים"

(גודל טקסט)

סודובה זוכרת לטובה את המפגש האחרון עם מכבי תל אביב, אז בעונה שעברה גברו הליטאים פעמיים על החבורה של ולדימיר איביץ' בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הליטאים מוליכים את הטבלה בליגה המקומית עם ארבעה ניצחונות והפסד בודד בחמישה משחקים והם בטוחים בעצמם. המאמן סאוליוס שירמליס, שלא עמד על הקווים בשנה שעברה, הביע אופטימיות גדולה לקראת המשחק מחר (18:55, שידור ישיר בספורט1).

קודם כל התייחס שירמליס לניצחון הקשה בפנדלים על פלורה טאלין :"חלק חושבים שהיא הייתה יריבה חלשה, אבל זה לא ככה, היא לא ויתרה לרגע על המשחק והכי חשוב שעברנו".

על מכבי תל אביב: "צפינו במשחק שלהם נגד ריגה וזה לא עזר לנו יותר מדי. קיוויני שהלטבים יחשפו ראת נקודת החולשות שלהם, אך ריגה לא עשתה זאת, היא לא סיכנה אותם. מכבי קבוצה טכנית מאוד, משחקת עם מסירות קצרות, הרבה שחקנים מחלצים כדורים".

מאמן סודובה, סאוליוס שירמליס
מאמן סודובה, סאוליוס שירמליס | סודובה האתר הרשמי

"אנחנו יודעים שיש לה מאמן חדש ושחקנים שהצטרפו ובטוחים שיהיו רעיונות חדשים. אנחנו יודעים שבמשחק הגביע (נגד בני סכנין בגביע הטוטו) ההרכב היה שונה לחלוטין, הם ניסו להסתיר דברים כנראה לקראת המשחק נגדנו".

האם אפשר לעבור: "זו יריבה מסוכנת אבל אנחנו לא חושבים שאי אפשר לעבור אותה. לא נשחק נגד מפלצות או חייזרים שיש להם ארבע רגליים. בשנה שעברה סודובה הראתה שהיא מסוגלת להילחם בהצלחה".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי