בקרוב בישראל? הסופר קאפ האירופי ייערך עם תפוסה של 30% מהקהל

אופ"א אישרה: המשחק על התואר הראשון לעונת 2020/21 יתקיים ב-24 בספטמבר, כאשר באיירן מינכן וסביליה ייפגשו ב"פושקאש ארנה" שבבודפשט. הנשיא צ'פרין: "מקווים שהמשחק הזה יהיה המבחן שיחזיר את האוהדים למגרשים"

(גודל טקסט)

לאחר סיומה של "עונת הקורונה" עם זכייתה של באיירן מינכן בליגת האלופות וסביליה בליגה האירופית, אופ"א פרסמה היום (שלישי) את מועד משחק הסופר קאפ האירופי שייערך בבודפשט, אך יותר מזה, הכריזה על כך שהוא לא ייערך בדלתיים סגורות כמו שהיה עד עכשיו.

בזמן שבישראל אין מתווה לחזרה, המשחק על התואר הראשון של העונה עתיד להתקיים ב-24 בספטמבר 2020, בעוד כחודש בדיוק, באצטדיון פושקאש המכיל כ-67,000 כיסאות. 30% מתכולת האצטדיון תהיה מאוישת על ידי קהל, למה שיהפוך למשחק הראשון של אופ"א שייערך עם קהל ביציעים, ולמעשה יהיה מבחן לקראת חזרת הקהל למגרשים.

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין סיפר: "אמנם היה חשוב להראות שהכדורגל יכול להמשיך בזמנים קשים, ללא אוהדים, אבל המשחק איבד משהו מאופיו. אנו מקווים להשתמש בסופר קאפ בבודפשט כמבחן שיתחיל את חזרת האוהדים למגרשים".

פושקאש ארנה | Laszlo Szirtesi/Getty Images

"אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם ההתאחדות ההונגרית וממשלתה, כדי ליישם אמצעים להבטחת בריאותם של כל הנוכחים והמשתתפים במשחק. לא ניקח סיכונים עם הבריאות של האנשים" סיכם צ'פרין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי