גאורגיוס דוניס לקראת סודובה: "הפעם אנחנו מצפים למשחק שונה"

גאורגיוס דוניס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מאמן מכבי ת"א דיבר על המפגש בליטא ומאמין כי בניגוד לעונה שעברה, מחר (שלישי) הצהובים יעלו לשלב הבא: "זה לא יהיה נכון לעשות השוואה עם המשחקים מהעונה שעברה, אנחנו יודעים את החוזקות והחולשות שלה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנחתה בליטא והתמקמה בעיר מריאמפול, מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם באצטדיון ארבי ארנה בו תפגוש מחר את סודובה למשחק במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

עוד לפני האימון המאמן, גאורגיוס דוניס, התייחס לציפיות שלו מהמפגש נגד היריבה הליטאית: "בשלב הזה של העונה אני חושב שכל הקבוצות נמצאות במצב קצת מוזר של תחילת העונה. אני מצפה למשחק קשה ואני יודע מה קרה בעונה שעברה. אני והצוות שלי והקבוצה מכבדים כל יריב. ניתחנו את סודובה ואנחנו יודעים את החוזקות והחולשות של הקבוצה הליטאית. אנחנו נצטרך להיות מאוד מרוכזים וממושמעים על המגרש ולהילחם על הכרטיס לשלב הבא".

המאמן התייחס גם למפגש מהעונה שעברה נגד סודובה וההדחה ממוקדמות הליגה האירופית ואמר:  "בכדורגל כל משחק הוא שונה. לפעמים לשחק נגד אותה קבוצה בפער של שלושה ימים מוביל לשני משחקים שונים. אני חושב שזה לא נכון לעשות השוואה עם המשחקים מהעונה שעברה. אנחנו מצפים למשחק שונה".

טל בן חיים | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

"אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ואנחנו עובדים כדי להכין אותה היטב למשחק", הוסיף המאמן. "יש אווירה טובה מאוד בחדר ההלבשה. השחקנים תומכים אחד בשני ואני יודע שהם יעשו הכל ויילחמו כדי להעפיל לשלב הבא".

על העובדה ששיטת המשחקים הקיץ במוקדמות המפעלים האירופים שונתה למשחק אחד בלבד ולעובדה שמדובר במשחק חוץ הוסיף המאמן: "אני חושב שכל קבוצה רוצה לשחק בבית אבל זו ההגרלה ואנחנו מכבדים אותה. אנחנו יודעים שמדובר במצב קשה לכל קבוצה ולכל השחקנים כי אנחנו יודעים שגם המשחקים ללא קהל זה מקשה על השחקנים ועל הקבוצות השונות. אני חושב שאנחנו מוכנים לזה. אנחנו מכירים את היריב ומבינים את המצב הקיים ועובדים גם ברמה המנטלית על להיות מוכנים ל-90 הדקות הקרובות או אפילו להארכה, כי אי אפשר לדעת מה קורה בכדורגל. נצטרך להילחם כדי לנצח".

שחקני תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הקפטן שרן ייני  שלא פגש את סודובה אשתקד, הוסיף: "אני יודע שלא היה משחק קל ושהקהל שלהם היה מצוין, אז אולי זה יבוא לטובתנו שאין להם קהל. בכל מקרה היא קבוצה טובה שקשה לשחק נגדה, אינטנסיבית אגרסיבית וצריך לגבור עליהם בפרמטריים האלו, להיות טקטיים כמו שצריך ונקווה שיהיה טוב וננסה להשיג תוצאה טובה".

"אנחנו שחקנים מקצועניים ומתכוננים טוב למשחק הזה, יש שילוב טוב בין שחקנים צעירים ומנוסים ואנחנו באים לעשות משחק טוב. ברור שיש לסודובה 15 משחקים והם באים בכושר טוב, אבל גם אנחנו מרגישים בכושר ובביטחון. מזג האוויר כאן פנטסטי לכדורגל, אנחנו נרוץ הרבה מחר".

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל טננבאום; מאור קנדיל, איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט; דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, דן ביטון (אדוארדו גררו), אילון אלמוג; ניק בלקמן.

דן ביטון | מכבי תל אביב, רשמי
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי