פאוק ניצחה 1:3 את בשיקטאש ועלתה לסיבוב המוקדמות השלישי

היוונים הפתיעו בסלוניקי את הטורקים, שנשרו למוקדמות ליגה האירופית. צוליס בן ה-18 כיכב עם צמד (7, 24) ובישול לפלקאס (30), לארין צימק מנגד (37). הכוכב האדום ניצחה 0:1 את קיי אף טירנה

(גודל טקסט)

יממה לפני משחק החוץ של מכבי תל אביב בסודובה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, נערכו במקביל שני משחקים מוקדמים – אחד מכל מסלול. במסלול הלא אלופות פאוק הפתיעה את בשיקטאש עם 1:3 ביתי, במקביל אלופת סרביה הכוכב האדום עשתה את המוטל עליה עם 0:1 על קיי אפ טירנה באלבניה.

פאוק – בשיקטאש 1:3

הטורקים שרק לפני שתי עונות הגיעו לשמינית גמר ליגת האלופות, לא יעפילו שנה נוספת לשלב הבתים לאחר הפסד לסגנית אלופת יוון. אצל פאוק מנגד כיכב ילד בן 18 בשם חריסטוס צוליס שכבש צמד מהיר (7, 24) ובחלוף מספר דקות בישל לדמיטריס פלקאס את השער השלישי (30). בשיקטאש התעוררה מאוחר מדי וכבשה את השער המצמק מרגלי קייל לארין בדקה ה-37, כעבור ארבע דקות קיבלה פאוק קיבלה הזדמנות לכבוש את הרביעי מהנקודה הלבנה, אולם קלט ארסין דסטאנוגלו את הכדור של צ'ובה אקפום.

פאוק נגד בשיקטאש | Ayhan Mehmet/Anadolu Agency via Getty Images

קיי אף טירנה – הכוכב האדום בלגרד 1:0

אלופת אלבניה שהדיחה בסיבוב המוקדמות הראשון את דינמו טביליסי הגיאורגית עם ניצחון 0:2, עשתה חיים לא קלים גם לכוכב האדום, שהכריעה את המשחק מגול בנגיחה של טומאנה (66) לאחר קרן מדויקת של אלכסנדר קטאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי