בעקבות תוצאות היריבות: מכבי ת"א מדורגת בסיבוב השלישי

שחקני מכבי תל אביב | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי שעלו שלב נוסף במוקדמות ליגת האלופות עם 0:3 על סודובה, הצהובים נהנו מהפסדים של סלטיק, לגיה ולודוגורץ וכעת יקבלו הגרלה נוחה בהרבה. בין היריבות האפשריות: מיוטילנד, פרנצווארוש, אומוניה ומולדה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עשתה את העבודה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות וניצחה הערב (רביעי) 0:3 את סודובה הליטאית, מה שמבטיח לה מענק בסך 1.14 מיליון יורו. בסיבוב הבא תחכה לאלופה הגרלה נוחה יותר ממה שהייתה צריכה לקבל, זאת בעקבות ההפסדים של סלטיק, לודוגורץ ולגיה ורשה, אשר הקנו לקבוצה של גיאורגיס דוניס מקום בין הקבוצות המדורגות.

אלו היריבות החדשות: אחת הקבוצות שעשויה לפגוש את מכבי ת"א בשלב הבא, וכנראה הקשה ביותר, היא מיוטילנד אלופת דנמרק, שגברה הערב 0:1 על לודוגורץ בבולגריה. יריבה נוספת היא פרנצווארוש, שהפתיעה את כולם עם 1:2 על סלטיק בגלאזגו. בעבר פגשו הצהובים-כחולים את ההונגרים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית בעונת 2018/19.

אלופת ישראל יכולה גם להיות מוגרלת למשחק נגד אומוניה ניקוסיה, שהדיחה את לגיה ורשה החזקה אחרי 0:2 בפולין. בתסריט נוסף, מולדה הנוברגית תהיה היריבה של מכבי ת"א בסיבוב הבא, אחרי ניצחון 1:2 על צליה.

גאורגיוס דוניס | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מי שעשויה להיות ההגרלה הנוחה ביותר עבור הישראלים בשלב הבא היא דינאמו בראסט מבלארוס, שניצחה 1:2 את סארייבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי