מכבי ת"א תארח את דינמו ברסט בסיבוב המוקדמות השלישי

מכבי תל אביב בהגרלת ליגת האלופות
מכבי תל אביב בהגרלת ליגת האלופות | Harold Cunningham - UEFA/UEFA via Getty Images

ליגת העל אמנם נפתחה עבור דוניס ושחקניו עם הפסד מפתיע, אך הצהובים יכולים להתעודד מהעובדה שאלופת בלארוס תתארח באצטדיון בלומפילד ב-15 או ב-16 בספטמבר בקרב על הבטחת שלב בתים אירופי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ספגה אתמול (ראשון) לראשונה העונה בכל המסגרות ונחלה הפסד מאוד מפתיע כבר במחזור הפתיחה בליגת העל, 2:1 לעולה החדשה מכבי פתח תקווה, אבל הבוקר, לפחות על הנייר, היא זכה לחדשות לא רעות בכלל: בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות היא תארח באצטדיון בלומפילד את אלופת בלארוס, דינמו ברסט.

אחרי שעברה את ריגה הלטבית במשחק בית ואת סודובה הליטאית בחוץ בשני סיבובי המוקדמות הראשונים, מכבי תל אביב כעת תזכה לארח ב-15 או ב-16 בספטמבר את דינמו ברסט, אלופת בלארוס אחרי 12 שנות שליטה ו-13 אליפויות רצופות של באטה בוריסוב. כידוע, מכבי תל אביב הגיעה כמדורגת לסיבוב המוקדמות השלישי בזכות מספר הפתעות שנרשמו בסיבובים הקודמים, כשבין השאר הודחו סללטיק, לודוגורץ ולגיה ורשה.

בין האפשרויות שהיו למכבי תל אביב היו גם פרנצווארוש ההונגרית, מולדה הנורבגית, מידטיילנד הדנית ואומוניה ניקוסיה הקפריסאית, כשאולי מלבד הקפריסאים העדיפה מכבי תל אביב להימנע משלוש הראשונות. לכן, ישנה שביעות רצון במועדון מכך שזו ברסט שהוגרלה ובעיקר מהעובדה שהמשחק ייערך בבלומפילד.

דינמו ברסט היא למעשה ההפתעה הגדולה מבין העולות לסיבוב המוקדמות השלישי, אחרי שהביסה 3:6 את אסטנה החזקה בסיבוב המוקדמות הראשון ולאחר מכן חלפה בביתה עם 1:2 על פני סראייבו, אלופת בוסניה.

בתקציר: ברסט מדיחה את אסטנה בסיבוב הראשון

מחר (שלישי, 13:00) תיערך גם הגרלת פלייאוף ליגת האלופות, בה מכבי תל אביב לא תהיה מדורגת, אולם אם תעפיל אליו היא למעשה תבטיח שלב בתים אירופי. בניגוד לשלושת הסיבובים הראשונים, סיבוב הפלייאוף בליגת האלופות ייערך בשיטת בית-חוץ. לעומת זאת, פלייאוף הליגה האירופית יוכרע במשחק אחד.

אגב, מכבי תל אביב תצטרך לרשום את הסגל למשחק עד ה-10.9, משמע שנותרו לה 10 ימים כדי לחזק את הקבוצה ולרשום את השחקנים החדשים, אם יגיעו כאלה. עם זאת, ניתן יהיה לרשום שני שחקנים נוספים גם לאחר מועד זה ועד 24 שעות לפני שריקת הפתיחה.

אבי ריקן, אופיר דוידזאדה, דור פרץ | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי