לפני המשחק ביניהן: בלם דינמו ברסט הוצע למכבי תל אביב

גבי קיקי | מסך

תשעה ימים לפני שיתארח בבלומפילד במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, גבי קיקי הסנגלי הוזכר בהקשר של הצהובים, שצפויים לבחון את יכולתו. וגם: פיבן וחוזז יחזרו בהדרגה, ג'ראלדש חתם באפואל ניקוסיה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

תשעה ימים לפני המשחק ביניהן במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, לספורט1 נודע היום (שני) כי בלם דינמו ברסט גבי קיקי הוצ למכבי תל אביב באמצעות תמיר אזיזוב והאחים כפיר וישראל אברג'יל. הצהובים צפויים לבחון את יכולתו של השחקן בהתמודדות שתיערך באצטדיון בלומפילד.

הסנגלי (25, 1.94) מחזיק בחוזה עד דצמבר 2021 בשורות בברסט אליה הוא הצטרף ב-2018 ובמדיה הבקיע העונה שלושה שערי ליגה ב-16 הופעות. אשתקד סייע השחקן למועדון לזכות לראשונה בתולדותיו באליפות כששותף ב-25 משחקי ליגה והבקיע שער אחד. כידוע, מכבי תל אביב עדיין מתנהלת תחת מגבלות הפייר פליי הפיננסי, כך שסביר להניח שהיא לא תמהר לשלם לבאלרוסים דמי העברה עבור קיקי, אשר שוויו מוערך ב-800 אלף יורו.

מי שלא יצטרף למכבי תל אביב הקיץ הוא המגן הימני ששיחקת בשורותיה בעונה שעברה, אנדרה ג'ראלדש, כאשר במולדתו פורטוגל מדווחים שהשחקן השלים את מעברו מספורטינג ליסבון לאפואל ניקוסיה והוא ישתף פעולה עם עומר אצילי ובן שהר, צמד הישראלים אשר הצטרפו גם הם הקיץ.

באשר למצבת הפצועים של מכבי תל אביב, הבלם שחר פיבן ושחקן הכנף מתן חוזז צפויים לחזור בקרוב בהדרגה לאימוני הקבוצה, אולם במועדון ללא ממהרים ומעריכים כי השניים יוכלו לשוב לאימונים מלאים רק בעוד שבועיים-שלושה.

אנדרה ג'ראלדש | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי