פיליפנקה: "מכבי ת"א וברסט די שוות, קשה לומר אם יש פייבוריטית"

איגור פיליפנקה
יגור פיליפנקה | דני מרון

לקראת סיבוב המוקדמות השלישי (רביעי, החל מ-19:55 בספורט1), בלם העבר של הצהובים ניתח: "מזג האוויר בישראל מאוד יקשה על דינמו, זה עלול להשפיע"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יגור פיליפנקה, הבלם היהודי שהתאזרח וחתם במכבי תל אביב בקיץ 2016 וממנה גם עבר בהשאלה לאשדוד במהלך עונתו השנייה, שב לבלארוס אחרי השנתיים בישראל. מאז הוא שחקן משמעותי בבאטה בוריסוב, הקבוצה הגדולה והחזקה בבלארוס שאיבדה במפתיע את האליפות בשנה שעברה לדינמו ברסט.

זו גם הסיבה שבימים האחרונים הוא מחוזר מאוד על ידי התקשורת במדינה, שניסתה להבין ממנו את יחסי הכוחות לקראת מפגש מוקדמות ליגת האלופות מחר (רביעי, החל מ-19:55 בספורט1) בין מכבי תל אביב לדינמו ברסט – מפגש שהמנצחת בסיומו תעפיל לפלייאוף ליגת האלופות ובעיקר תבטיח השתתפות בשלב בתים אירופי.

אז מה חושב אקס מכבי תל אביב שמכיר היטב את יריבתה בקרב על אירופה? זה מה שאמר פיליפנקה בבלארוס: "קשה לי לומר מי הפייבוריטית. מכבי תל אביב מארחת את המשחק וזהו יתרון קל עבורה, בטח כשיש משחק אחד ואין מקום לטעויות. בכדורגל הכל יכול להיות, אנחנו גם ניצחנו את ארסנל בשנה שעברה אפילו שלא נתנו לנו סיכוי. חוץ מזה, הקבוצות די שוות. ברסט בכושר טוב, צפיתי בדרבי האחרון שלה ואהבתי את הדרך בה היא שיחקה".

לפי פיליפנקה, מה שעלול להפריע מאוד לברסט ולשבש לה את התוכניות הוא מזג האוויר: "יהיה לה מאוד קשה לנשום בישראל, זה עלול להשפיע עליה. יש לה סיכויים לא רעים בכלל להצליח נגד מכבי, אני לא אומר שלא, אבל היא תצטרך לבנות על התקפות מתפרצות כי מכבי תנסה לשלוט בכדור ולנצל את החוזקה שלה. דינמו תצטרך להחזיק מעמד בפתיחה".

איגור פיליפנקה
יגור פיליפנקה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי