במכבי תל אביב נשמו לרווחה: דן גלזר שלילי לקורונה

דן גלזר, עמית גלזר | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במועדון דאגו בנוגע לקשר לאחר שאחיו תמיר מחדרה אובחן כחיובי, אולם נרגעו לאחר קבלת התוצאות. שחקן העונה שעברה יפתח מול דינמו ברסט (רביעי החל מ-19:55, ספורט1). אבי ריקן יעבור מבחן כשירות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את ליגת העל בצורה רעה, מכבי תל אביב תקווה לשים את המשחקים המאכזבים מול מכבי פתח תקווה ובני יהודה מאחוריה ותשלים היום (שלישי) את ההכנות לקראת ההתמודדות הקריטית מול דינמו ברסט בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות (רבעי החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט1).

אתמול, כנהוג על פי פרוטוקול אופ"א, עברו שחקני מכבי תל אביב בדיקות קורונה ובמועדון נשמו לרווחה לאחר שהבוקר נודע כי כולם שליליים לנגיף. הדאגה הגדולה הייתה בנוגע לאחים גלזר: כידוע, דן ועמית משחקים בשורות האלופה ואילו תמיר, אשר הושאל להפועל חדרה, אובחן כחיובי לנגיף ולכן היה חשש כי השניים באו עמו במגע.

ומה בנוגע לאבי ריקן? הקשר, שהתלונן על כאבים בשריר הירך האחורי, יעבור הערב מבחן כשירות שלאחריה יוחלט האם הוא ייכלל בסגל להתמודדות שתיערך בבלומפילד. כידוע, ניצחון של הצהובים יסדר להם העפלה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות שם ממתינה רד בול זלצבורז ואילו הפסד ישלח אותם לשלב הפלייאוף של ליגת האירופית. אם יעברו את אלופת בלארוס ויפסידו לאוסטרים, דוניס וחניכיו ישחקו בשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו.

אבי ריקן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי