למרות הסגר: בתי המלון יעמדו לשירות הקבוצות שיגיעו מחו"ל

סלליך חוגג עם שחקני ב"ש | דני מרון

לספורט1 נודע שלמכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה, אם יעפילו גם לשלבים הבאים בליגת האלופות ובליגה האירופית, אין סיבה לדאגה. בכיר במשרד הבריאות אישר את הפרטים

(גודל טקסט)

הקבוצות המשתתפות באירופה עוד לא קיבלו הודעה רשמית וחלקן נמצא באי ודאות, אבל הן יכולות להיות רגועות: בתי המלון בישראל לא ייסגרו בזמן הסגר הקרוב עבור אנשי צוות אוויר, אנשי עסקים ומשלחות מחו"ל, אלא במרחביהן הציבוריים. המשמעות, כמובן, שבתי המלון יוכלו לשמש לאחסון הקבוצות האורחות, צוותי השיפוט, המשקיפים ואנשי אופ"א שמיועדים להגיע בשבועות הקרובים לארץ.

אם הפועל באר שבע תעבור ביום חמישי הקרוב את לאצ'י באלבניה (19:55, ישיר בספורט1), היא תארח בשבוע הבא את המנצחת בין קלוריין מצפון אירלנד או מאת'רוול מסקוטלנד, במסגרת הסיבוב השלישי המוקדם של הליגה האירופית, וכך גם מכבי ת"א שאם תעבור את דינמו ברסט מחר (19:55, ישיר בספורט1), היא תארח בשבוע הבא, במשחק הראשון מתוך שניים, את רד בול זלצבורג האוסטרית במסגרת פלייאוף ליגת האלופות, שמתקיים בהתאם לפרוטוקול ליגת האלופות, כולל אירוח אנשי אופ"א שאמורים להגיע, צוות VAR וכד'.

מכבי חיפה פטורה מאירוח בשבוע הבא, אם תעבור מחרתיים את קייראט היא תצא לרוסיה ותפגוש את רוסטוב, אבל גם לה העניין לא נהיר תעלה לפלייאוף הליגה האירופית.

שחקני מכבי תל אביב | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בכל מקרה, אי הבהירות בעניין המלונות זלג גם לקבוצות. הן ערכו בדיקה, לא קיבלו מענה והן חוששות שייאלצו לארח את המשחקים באחת מארבע המדינות שנקבו על ידי אופ"א למקרה של העתקת ביתיות בגלל הקורונה. בהתאחדות לכדורגל היה מי שאמר בשעה האחרונה: "אנחנו נוטים להאמין שימצאו כאן בתי מלון בהם ניתן יהיה לשכן את הצוותים".

גורם בכיר במשרד הבריאות פיזר את העננה: "המלונות לא יסגרו. ניתן לארח בהם ללא שימוש במרחב הציבורי". המשמעות: קבוצות אורחות או גורמים רשמיים יצטרכו לקבל אגף נפרד ושירותי הסעדה פרטיים לחלוטין, ויתכן ותקצוב העניין ייפול על המארחות.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי