מאמן ברסט: "למכבי ת"א יש נקודות תורפה, אפשר לעלות לשלב הבא"

סרגיי קובלצ'וק | הטוויטר הרשמי של דינמו ברסט

סרגיי קובלצ'וק נשמע אופטימי לקראת המפגש מול הצהובים (רביעי, 19:55, ישיר בספורט1): "ננסה לנצל את החולשות שלהם. קשה לדעת מי ינצח, אבל נראה מי הפייבוריטית רק על כר הדשא"

(גודל טקסט)

דינמו ברסט שזכתה אשתקד באליפות בלארוס, תקווה להמשיך את המסע המופלא במסגרת הסיבוב השלישי של ליגת האלופות ולהפתיע מחר (רביעי) גם את האלופה הישראלית מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד (19:55, שידור ישיר בספורט1), אף על פי שהצהובים נחשבים כפיבוריטים לעלות לשלב הבא ולפגוש את רד בול זלצבורג בפלייאוף.

מאמן הקבוצה, סרגיי קובלצ'וק, אמר במסיבת עיתונאים לקראת המפגש: "אנחנו יודעים שמכבי תל אביב היא יריבה לא קלה, אבל אנחנו מאמינים שנוכל לעלות לשלב הבא. ראינו של להם יתרונות, אך גם כמה נקודות תורפה בולטות וננסה לנצל את זה".

המאמן הוסיף: "קשה לדעת מי ינצח, בטוח לנוכח מזג האוויר שיש כאן. אבל אנחנו מבינים את המטרות שלנו והן להעפיל לשלב הבא. אנחנו נגלה מי הפייבוריטית רק על המגרש". על העונה המאכזבת של ברסט שנמצאת רק במקום השביעי בליגה הבלארוסית אמר קובלצ'וק: "קשה להשוות בין הליגה המקומית לאירופה. ננסה לשפר כמובן את הבעיות שלנו בליגה, אבל כאן מדובר רק במשחק אחד בו הכל לקרות".

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון
שחקני דינמו ברסט בנתב"ג | הטוויטר הרשמי של דינמו ברסט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי