מוק' ליגת האלופות: פאוק הדיחה את בנפיקה, דינמו קייב בפלייאוף

שחקני פאוק חוגגים | האתר הרשמי

הקבוצה היוונית הדהימה את הפורטוגלים עם 1:2 בסלוניקי, גיאנוליס כבש ובישל לזיבקוביץ', סילבה רק צימק בתוספת הזמן. סגנית אלופת אוקראינה ניצחה 0:2 את AZ אלקמאר ותפגוש בסיבוב הבא את גנט

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם שלושה מפגשים במסלול 'הלא אלופות'. הערב נפתח עם ניצחונה של דינמו קייב שהשיגה ניצחון 0:2 על אלקמאר, והמשיך עם 1:2 סנסציוני של פאוק סלוניקי על בנפיקה ליסבון שנשרה לסיבוב הפלייאוף של הליגה האירופית. גנט נעלה את היום עם ניצחון 1:2 על ראפיד וינה.

פאוק – בנפיקה 1:2

בנפיקה ביצעה בקיץ האחרון רכש מרשים, על מנת להשיב את תואר האליפות, אך לא פחות חשוב מכך, להעפיל לשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. אך הקבוצה מבירת פורטוגל איבדה את הסיכוי לשחק במפעל הבכיר ביבשת בעקבות הפסד מפתיע ביוון. אחרי מחצית מאופסת, דימיטריס גיאנוליס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-63 וכעבור תריסר דקות בישל לאנדריאה ז'יבקוביץ'. רפא סילבה מנגד צימק רק בתוספת הזמן.

דינמו קייב – AZ אלקמאר 0:2

האוקראינים במרחק ניצחון אחד מהעפלה לליגת האלופות לראשונה אחרי שלוש שנים, בזכות ניצחון על הקבוצה ההולנדית. גרסון רודריגס כבש ראשון בדקה ה-49 לאחר מהלך נפלא שהחל אצל ויטלי בויאלסקי והסתיים ברגליו של הלוקסמבורגי, בדקה ה-86 מיקולה שאפארנקו ניצל יציאה רעה של השוער ונגח את השני מול השער החשוף לאחר הגבהה מדויקת של תומאש קדזיורה.

תוצאה נוספת

גנט – ראפיד וינה 1:2

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי