מכבי ת"א תארח בבלומפילד, מאמן זלצבורג: "מפחד להגיע לישראל"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

למרות שגורמים רשמיים באלופת אוסטריה סיפרו לספורט1 שמבחינתם אין התנגדות להגיע ארצה, טען מארש: "מסוכן להגיע לשם, אני מעדיף שלא". אופ"א אישרה רשמית כי המשחק ייערך בתל אביב

(גודל טקסט)

אופ"א כבר הודיעה שהמשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות בין מכבי תל אביב לזלצבורג ייערך ביום שלישי הקרוב בשעה 22:00 והערב (חמישי) יצאה גם ההודעה הרשמית על כך שהמשחק ייערך באצטדיון בלומפילד, שסיפקה תשובה לתהיות במחנה האוסטרי.

לפני שאופ"א פרסמה את החלטה הסופית, אתמול כתבו כלי התקשורת באוסטריה, בהם עיתונים מובילים כמו ה"קרוייטר צייטונג", כי בישראל יחול סגר בשבועות הבאים ומכאן שלזלצבורג לא תהיה אפשרות להגיע. הבוקר שוחחנו בספורט1 עם גורמים רשמיים בזלצבורג שהבהירו כי מבחינתם אין מניעה לקיים את המשחק בישראל. שעה קלה לאחר מכן, המאמן האמריקאי ג'סי מארש הפתיע כשהצהיר: "אני מפחד להגיע לישראל, זה מסוכן".

צפו: מכבי תל אביב ניצחה את ברסט

יש לציין שבאתר של אופ"א כבר הופיע שהמשחק ייערך באצטדיון בלומפילד ושגם מבחינת ההתאחדות לכדורגל ומכבי תל אביב אין מניעה שהמשחק יתקיים בארץ מכיוון שנמל התעופה בן גוריון וכן בתי מלון יעמדו לרשות אורחים מחו"ל, משמע שגם המדינה תתמוך בהגעת זלצבורג ותדאג להקפדה על מתווה אופ"א לאירוח משחקים בינלאומיים בתקופת הקורונה, אולם אישור רשמי לא התקבל עד לשעות הערב המאוחרות.

מארש האמריקאי התייצב למסיבת עיתונאים היום ואמר: "מבחינה אישית, אני לא רוצה להגיע לישראל. זה מסוכן שם כרגע, זה מסכן אותי ואת הקבוצה".

על מכבי תל אביב הוסיף המאמן: "מלכתחילה ציפיתי שהיא תעבור את דינמו ברסט. הם ניצחו די בקלות, זו קבוצה חכמה ומנוסה שמשחקת בצורה אינטליגנטית. הם טובים גם מבחינה פיזית וטקטית".

פאטסון דאקא
פאטסון דאקא | Markus Tobisch/SEPA.Media /Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי