סובוסלאי: "אי אפשר לנשום בישראל". סטאנקוביץ' החמיא ושכטר "חטף"

דומיניק סובוסלאי, סאקו קויטה | אודי ציטיאט

אחרי שאיזן בפנדל וסייע לזלצבורג לחזור עם 1:2 יקר מבלומפילד, ההונגרי התלונן על מזג האויר. השוער: "מכבי תל אביב שיחקה כדורגל חיובי וטוב". באוסטריה כינו את ההחמצה של החלוץ "אומללה"

(גודל טקסט)

למרות שלא הרשימה ורבים ציפו שתשיג תוצאה גבוהה יותר, רד בול זלצבורג עשתה אמש (שלישי) את שלה כשגברה 1:2 בחוץ על מכבי תל אביב במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף העלייה לליגת האלופות והתקרבה אל עבר העפלה לשלב הבתיים בפעם השנייה ברציפות (וראשונה בתולדותיה דרך המוקדמות).

בגומלין שייערך בעוד שבוע באוסטריה (רביעי ב-22:00), מכבי תל אביב, שתופיע גם הפעם בהרכב חסר במיוחד בגלל התפרצות הקורונה במועדון, תהיה חייב לכבוש לפחות שני שערים, כך שהסיכויים נוטים בבירור לטובת הקבוצה החזקה של ג'סי מארש, שתקווה להשלים את העבודה ברד בול ארנה ללא תקלות מיוחדות.

"התוצאה הייתה יכולה להיות טובה יותר עבור זלצבורג", נכתב ב'סקיי אוסטריה', שם כינו את הבעיטה של איתי שכטר לידיו ציצן סטאנקוביץ' "אומללה". למרות שני שערי החוץ והניצחון החשוב, המאמן מארש שמר על איפוק: "השגנו יתרון משמעותי לקראת הגומלין, אבל אנחנו רק באמצע הדרך ויש לנו עוד הרבה עבודה לעשות". דומיניק סובוסלאי, שהשווה מהנקודה הלבנה לאחר ספק עבירה של מתן בלטקסה, הוסיף: "כל אחד מאיתנו יכול לשחק טוב יותר, אבל הדבר החשוב ביותר הוא התוצאה. מזג האוויר? זה מוזר מאוד. גם חם וגם אי אפשר לנשום שם".

"הדבר היחיד שרלוונטי עכשיו הוא שלא נאבד את הגומלין. אנחנו קבוצה חזקה מאוד בבית, יש לנו יתרון באצטדיון שלנו והטמפרטורה תהיה פחות מ-20 מעלות – שזה בהחלט יתרון עבורנו", סיכם ציצן סטאנקוביץ', שהצטיין בין הקורות בדקות הסיום ומנע ממכבי תל אביב, ובעיקר מדן ביטון, להשוות את התוצאה. "היינו מוכנים למכבי תל אביב, שהייתה טובה מאוד ושיחקה כדורגל חיובי", החמיא השוער הוותיק.

שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי