דה בריינה, נוייר ולבנדובסקי מועמדים לתואר שחקן השנה של אופ"א

קווין דה בריינה, מנואל נוייר, רוברט לבנדובסקי | אופ"א, רשמי

ההתאחדות האירופאית פרסמה את השלישייה הסופית, כאשר אחד מהם יזכה בתואר לראשונה. מסי וניימאר חולקים את המקום הרביעי, רונאלדו רק עשירי. פליק, נגלסמן וקלופ ברשמית המאמנים

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בעוד שמונה ימים אופ"א תערוך בטקס הגאלה המסורתי בניון את הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות לעונת 2020/21 ובמקביל תחלק את פרס השחקן המצטיין במפעלים האירופיים בעונה החולפת. היום (רביעי) פרסמה ההתאחדות האירופית את שלושת המועמדים הסופיים לזכות בתואר, שעשוי להיחשב למשמעותי יותר מבשנים עברו, בעקבות ביטול כדור הזהב.

מלך שערי ליגת האלופות רוברט לבנדובסקי והשוער מנואל נוייר מבאיירן מינכן נכנסו לרשימה הסופית יחד עם קווין דה בריינה ממנצ'סטר סיטי, שאמנם קבוצתו הודחה בבושת פנים ברבע הגמר מול ליון, אך הצליח להשוות את שיא הבישולים של תיירי הנרי בפרמיירליג עונת 2002/03.

את המקום הרביעי חולקים שני שחקנים – ליאו מסי שאחרי קיץ מתיש נשאר בברצלונה וניימאר שהוביל את פריז סן ז'רמן לגמר צ'מפיונס ראשון בתולדות המועדון. שחקנים נוספים מבאיירן מינכן שנכנסו לעשירייה הראשונה הם תומאס מולר (6), טיאגו אלקנטרה (8) שעזב בשבוע שעבר לליברפול וג'ושוע קימיך (9). קיליאן אמבפה תפס את המקום השביעי, בעוד כריסטיאנו רונאלדו מיובנטוס נותר רק במקום העשירי.

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

ההגמוניה הגרמנית הגיעה גם לתואר מאמן העונה, אליו שובצו שלושה מאמנים מקומיים – הטרבליסט הגאה האנזי פליק, מנג'ר לייפציג יוליאן נגלסמן שהפך למאמן הצעיר ביותר שמוביל את קבוצתו לחצי גמר ליגת האלופות וכמובן יורגן קלופ שהוביל את ליברפול לאליפות ראשונה ומרגשת במיוחד אחרי בצורת של 30 שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי