דאקה לקראת מכבי ת"א: "אנחנו מרגישים את הלחץ"

פטסון דאקה | רד בול זלצבורג, האתר הרשמי

זלצבורג ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת הגומלין נגד אלופת ישראל בקרב על שלב הבתים: "לא רוצים להגן על היתרון שלנו, אלא לנצח", הצהיר המאמן ג'סי מארש. האוסטרים טרם פרסמו את תוצאות בדיקות הקורונה שערכו

(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר שמכבי תל אביב נחתה בזלצבורג לקראת גומלין פלייאוף ליגת האלופות נגד אלופת אוסטריה, מאמן זלצבורג ג'סי מארש והחלוץ פטסון דאקה התייצבו למסיבת העיתונאים לקראת המפגש.

זלצבורג, שכידוע ניצחה בשבוע שעבר 1:2 באצטדיון בלומפילד, ערכה הבוקר בדיקות קורונה לקראת ההתמודדות ותוצאותיהן טרם נמסרו וגם לא נשמעה התייחסות לכך מצד האוסטרים.

מארש האמריקאי אמר לקראת מכבי תל אביב: "כמובן שיש לנו נקודת פתיחה טובה בזכות הניצחון במפגש הראשון, שני שערי חוץ זה יתרון חשוב ומשמעותי – אבל אנחנו לא רוצים להגן על היתרון שלנו, אלא לנצח פעם נוספת".

דאקה, שבשבת במשחק הליגה לא פתח בהרכב כדי לזכות לדקות מנוחה לקראת מכבי ת"א ובבלומפילד היה מי שסחט את הפנדל שהוביל לשינוי במשחק, הוסיף: "כמובן שאנחנו מרגישים את הלחץ, אנחנו ננסה לעשות היסטוריה (המועדון מעולם לא העפיל לליגת האלופות דרך המוקדמות). נעשה את המיטב כדי לשחק מחר את הכדורגל הכי טוב שאנחנו יכולים. זה מעמד יוקרתי שמהווה השראה לא רק לנו, אלא לכל אוסטריה, וזה נותן לנו מוטיבציה כפולה למשחק מחר".

ג'סי מארש | רד בול זלצבורג, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי