Sport1 Banner

מנור סולומון לספורט1: "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שאפשר"

מנור סולומון | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

קשר שחטאר דונייצק יפגוש העונה את ריאל מדריד, אינטר ומנשנגלדבאך בליגת האלופות: "ננסה להציג את הכדורגל שהצגנו בעונה שעברה, אנחנו לא פייבוריטים"

(גודל טקסט)

הגרלת ליגת האלופות לעונת 2020/21 נערכה הערב (חמישי) בשווייץ והייתה רחוקה מלאכזב. יש "בית מוות" שכולל את פריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד ולייפציג יחד עם בשאקשהיר הטורקית, בבית אחר ישחקו יחד לראשונה באותו בית כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי, חגיגת שערים צפויה בבית של ליברפול, אייאקס ואטאלנטה וגם הנציג הישראלי היחיד העונה, מנור סולומון, יזכה לביקור יוקרתי בסנטיאגו ברנבאו.

סולומון ושחטאר דונייצק, אלופת אוקראינה הוגרלו לבית מספר 2 וישחקו יחד עם ריאל מדריד, אינטר ובורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית. שחטאר, כזכור, הובסה אוגוסט 5:0 על ידי אינטר בחצי גמר הליגה האירופית בגרמניה, מפעל אליו נשרה לאחר שסיימה במקום השלישי בעונה שעברה בבית עם מנצ'סטר סיטי, אטאלנטה ודינמו זאגרב.

סולומון, שהבקיע באיתיחאד נגד מנצ'סטר סיטי, אמר לספורט1 זמן קצר לאחר ההגרלה שזימנה לו נסיעה למדריד: "אני חושב שזו אולי ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל. בדרג הראשון לקבל את ריאל מדריד, את אינטר שזו הקבוצה הכי חזקה בדרג השלישי ואת מנשנגלדבאך שזו הקבוצה הכי חזקה בדרג הרביעי, לדעתי. לא הולך להיות לנו קל, אבל ננסה לעשות את המקסימום שלנו כדי לעבור לשלב הבא למרות שאנחנו לא פייבוריטים. ננסה להציג את הכדורגל שהצגנו בשנה שעברה במפעל האירופי".

מנור סולומון
מנור סולומון | PAUL ELLIS / Contributor
עוד באותו נושא: מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי