גנאברי נדבק בקורונה, פליק: "לאתלטיקו הגנה מהטובות באירופה"

סרג' גנאברי
סרג' גנאברי | Sascha Steinbach - Pool/Getty Images

הקשר נכנס לבידוד, קימיך שנעדר ממשחק הליגה האחרון חזר. המאמן החמיא ליריבה במחזור הפתיחה בליגת האלופות. הרננדס: "אנחנו תמיד פייבוריטים לזכייה". בצד השני, סאביץ' בטוח: "יכולים לגרום להם לסבול"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן תתחיל מחר (רביעי) את המסע להגנה על תואר "אלופת אירופה" באחד המשחקים המסקרנים בשלב הבתים של ליגת האלופות, בו תארח את אתלטיקו מדריד. זו הפעם השנייה ששתי הקבוצות מוגרלות לאותו בית, כשהקודמת הייתה בעונת 2016/17 ואז כל אחת ניצחה 0:1 בביתה. המפגש הכפול הזכור ביותר ביניהן התרחש עונה לפני כן, בחצי הגמר שבו הבווארים הודחו במפתיע על ידי אתלטיקו.

באיירן דרסה כל מה שעמד מולה בסיום העונה הקודמת, אך נראה שעומס המשחקים משפיע גם עליה בפתיחת העונה הנוכחית, בעיקר בכל הנוגע להגנה. הטרבליסטית הגרמנית ספגה כבר שמונה שערים בארבעת המחזורים הראשונים בבונדסליגה, כשרק שלוש קבוצות הוציאו יותר כדורים מהרשת בהשוואה אליה.

האנזי פליק ביצע רוטציה בחולייה האחורית כמעט בכל משחק עד כה ומעניין יהיה לראות באיזו רביעייה יבחר לקראת מחר, כאשר בעמדת המגן השמאלי ישנה תחרות בין לוקאס הרננדס לאלפונסו דייויס. ג'ושוע קימיך חזר לסגל אחרי שנעדר נגד ארמיניה בילפלד, אולם לא ברור האם יעלה ב-11 וכמה דקות ישחק. קינגסלי קומאן ודוגלאס קוסטה נאבקים על מקום באגף שמאל של ההתקפה ואילו לירוי סאנה, שחזר אתמול לאימונים אחרי שהתאושש מפציעת ברך, לא יהיה כשיר להתמודדות ויקווה לשוב לשחק נגד פרנקפורט בשבת הקרובה. שחקן נוסף שייעדר הוא סרג' גנאברי, שהקבוצה הודיעה כ-24 שעות לפני שריקת הפתיחה כי נמצא חיובי לקורונה ונכנס לבידוד.

קימיך. ישוב להרכב | S. Mellar/FC Bayern via Getty Images

הרננדס, שהגיע לבאיירן מאתלטיקו מדריד וחזר לשחק העונה לאחר שנה מלאה בפציעות, התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "היה קשה לעקוב אחרי כמות הפציעות שלי בעונה שעברה. העונה הזו התחילה טוב, אני מנסה להשתלב בקבוצה ולהוכיח למה אני מסוגל. המשחקים נגד אתלטיקו תמיד קשים. הם חזקים מאחור ומאיימים ביציאה קדימה, נצטרך לעשות הגנה טובה למשך 90 דקות. האם אנחנו פייבוריטים לזכייה? אנחנו תמיד שם. יש לנו שחקנים גדולים ואנחנו רוצים להמשיך את ההצלחה הגדולה שהייתה בעונה שעברה".

פליק הוסיף: "אנחנו רוצים להצליח כמה שיותר. הכי חשוב זה להתקדם ממשחק למשחק. עד כה עשינו עבודה יפה בלהתמקד כל פעם במטרה הקרובה. מפגש עם אתלטיקו מדריד במחזור הראשון זה משחק ענק. יש להם את אחת ההגנות הטובות באירופה וגם הרבה מאוד איכות בחלק הקדמי, אז נהיה חייבים להיות קומפקטיים מאחורה ולהפעיל עליהם לחץ. העיקר ששחקנים ייפצעו כמה שפחות. אנחנו חייבים לשמור עליהם. היה לנו בקושי שבוע אחד של אימונים בסגל מלא ואני מאמין שבסגל מלא, יש לנו בדיוק את מה שרצינו – יותר אופציות. אם נתמקד במשחק הקרוב בכל פעם, יש לנו מספיק איכות כדי להצליח כמו בעונה שעברה".

פליק. ההגנה של באיירן מקרטעת | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

אתלטיקו, מצדה, סיימה את העונה שעברה בתחושה שהיא חייבת רענון לאחר שנכנעה לסגנון המודרני של לייפציג ויוליאן נגלסמן, אלא שגם התוצאות וגם היכולת בפתיחת העונה הנוכחית העלו לא מעט סימני שאלה לגבי איכות הסגל והפוטנציאל של הקולצ'ונרוס. אמנם לואיס סוארס הצטרף והרשים עד כה, עם שישה שערים בשש הופעות, אך העזיבה של תומאס פארטיי לטובת ארסנל החלישה את מרכז השדה לפחות עד שלוקאס טוריירה יוכיח אחרת, ושחקני הקישור בקבוצה של דייגו סימאונה סופגים את רוב הביקורות על היעדר התרומה למשחק ההתקפה.

לשמחתה של החבורה ממדריד, במשחק מחר היא תצטרך בעיקר לעשות הגנה ובצד הזה של המגרש היא מצטיינת: אתלטיקו ספגה פחות מכל הקבוצה אחרת בספרד עד כה ומגיעה למשחק עם רצף של 273 דקות ללא שער חובה. אחד האחראים לכך הוא הבלם סטפן סאביץ', שאמר לקראת המשחק: "אני חושב שאנחנו יכולים לגרום לבאיירן לסבול".

סאביץ'. "אנחנו יכולים לגרום לבאיירן לסבול" | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי