0:0 ראשון של למפארד בצ'לסי: "מרוצה מהתוצאה ומהיכולת"

פרנק למפארד, טיאגו סילבה, פרננדו | MIKE HEWITT/POOL/AFP via Getty Images

המנג'ר שהפך לאנגלי הראשון מאז 1985 שפותח עונה שנייה ברציפות בליגת האלופות, אמר לאחר התיקו מול סביליה: "שיחקנו מול קבוצה בצמרת של הכדורגל האירופי, מנדי יישאר השוער הראשון". שיא חריג לאנדלוסיים

קבוצות: צ'לסי סביליה
(גודל טקסט)

שתי הזוכות האחרונות של הליגה האירופית, צ'לסי וסביליה, נפגשו אמש (שלישי) במחזור הפתיחה של ליגת האלופות בסטמפורד ברידג' ועצרו אחת את השנייה עם 0:0 משמים, שלא ממש עוזר להן להמשך הדרך. למזלן גם במשחק המקביל בין ראן לקרסנודאר השתיים נפרדו בחלוקת נקודות, לכן אף אחת לא הצליחה לברוח בבית ה', שאמור להיות אחד המותחים במפעל.

המאמן פרנק למפארד יכול להיות מרוצה מכך שקבוצתו לא ספגה ולמעשה לראשונה מאז מונה למאמן הבלוז, צ'לסי סיימה ב-0:0. בפעם האחרונה שזה קרה למנג'ר האנגלי, זה היה בחודש מארס 2019  כאשר דרבי קאונטי וסטוק לא כבשו במסגרת הצ'מפיונשיפ. מעבר לכך, למפארד יכול להתהדר בהישג נוסף, כאשר הפך למאמן האנגלי הראשון מאז ג'ו פייגן (ליברפול 1983-85) שפותח עונה שנייה ברציפות בליגת האלופות, דבר שמעיד על מעמדו הרעוע של התוצרת המקומית בממלכה.

למפארד אמר בסיום המשחק: "סביליה היא קבוצת צמרת בכדורגל האירופי, וברמות האלו אתה זקוק לריכוז מרבי כדי לסיים משחק שלם ללא ספיגה. ההחלטות שקיבלנו בהגנה היו טובות ואני מרוצה מכך. אני מבין את החשיבות של המשחק הראשון בשלב הבתים, סביליה זו קבוצה שהייתה יכולה לעשות לנו הרבה בעיות בהתקפה. שתי הקבוצות התאימו את עצמן אחד לשנייה והיה משחק טוב. אני מרוצה מה-0:0".

שחקני צ'לסי | Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

המאמן המשיך והחמיא לשני שחקני הרכש החדשים שלו, טיאגו סילבה ואדוארד מנדי: "טיאגו סילבה היה טוב מאוד, הביאו איכות וניסיון כפי שקיווינו והוא משפיע על האחרים סביבו. יש לו חלק גדול על השמירה על השער הנקי. לגבי מנדי, בשלושת המשחקים הראשון שלו כאן הוא טוב מאוד. גם היום הוא רשם הצלה טובה וזהו כבר משחק שני שלא שהוא לא סופג. ידענו שיש לו איכויות ולכן הבאנו אותו, כרגע הוא הבחירה הראשונה, אבל ישנה תחרות על עמדת השוער".

סביליה מנגד, שחזרה לליגת האלופות אחרי שנה בה כאמור, שוב זכתה בליגה האירופית רשמה גם היסטוריה משלה. לעומת צ'לסי שלא רגילה לסיים משחקים ללא שערים, האנדלוסיים רשמו היסטוריה כאשר הפכו לקבוצה הראשונה אי פעם בליגת האלופות שרושמות שתי תוצאות 0:0 רצופות, לאור תוצאה זהה באפריל 2018 מול באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות.

גם מהצד הספרדי המאמן ז'ולן לופטגי היה מרוצה מהיכולת: "ראינו היום סביליה טובה, ששיחקה כדורגל יוזם, מול יריבה ענקית. הקבוצה שלי משחקת אותו דבר, ללא קשר ליריבה. לגבי התוצאה? זה הלך לכאן ולכאן, ברמות האלה אתה עלול להיענש בכל רגע, אז בסופו של דבר אני מרוצה גם מהנקודה".

ז'ולן לופטגי, פרנק למפארד
ז'ולן לופטגי, פרנק למפארד | TOBY MELVILLE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי