"אימובילה גבר על הולאנד". האיטלקי: לא עונה למבקרים

צ'ירו אימובילה | Giuseppe Bellini/Getty Images

החלוץ הבריק ב-1:3 של לאציו על דורטמונד וכשנשאל על בחירתו לשחקן הרכש הגרוע ביותר של הגרמנים ענה: "כבר אמרתי שהגעתי בתזמון רע". על הניצחון: "הרגשה מדהימה לחזור למפעל אחרי שנים רבות". רויס תקף: תצוגת נפל

(גודל טקסט)

ליגת האלופות נפתחה אתמול (שלישי) עם לא מעט משחקים מרתקים. אחד מהם היה גם הדרבי הפרטי של צ'ולו אימובילה כאשר לאציו ניצחה 1:3 את בורוסיה דורטמונד במשחק הראשון שלה בליגת האלופות מזה 13 שנה.  החלוץ שזכה אשתקד בתואר נעל הזהב של אירופה, כבש את השער הראשון ובישל את השער השלישי. האיטלקים ייצאו למשחק חוץ נגד קלאב ברוז' שהוכיחה שאסור לזלזל בה, בעוד הגרמנים יארחו את את זניט במחזור הבא.

בכלי התקשורת כתבו שהאיטלקי ניצח את ארלינג הולאנד בקרב הסקוררים ונקם בגרמנים. "יותר אימובילה מאשר הולאנד. לאציו ניצחה בהשראת משחק גדול של החלוץ שלה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "אימובילה גורם ללאציו להמריא", נכתב ב"טוטוספורט". "אימובילה ממש הרגיז את קבוצתו לשעבר וגרם לדורטמונד לפתיחה מאכזבת בליגת האלופות", נכתב ב"קיקר". אימובילה כבש אשתקד 39 שערים ב-44 הופעות אל מול הנורבגי שהבקיע 44 שערים ב-42 משחקים.

"זו הייתה הרגשה מדהימה אחרי כל כך הרבה שנים לחזור לליגת האלופות עם המועדון הזה. הצגנו משחק מושלם ואנחנו מרוצים מאוד מהביצועים", אמר אימובילה לאחר המשחק. "עמדנו מול יריבה חזקה אבל היינו צריכים משחק כזה אחרי המפלה בליגה ולהוכיח שהעונה שעברה לא הייתה מקרית. אם נעבוד על המגרש בנחישות ונהיה ממוקדים – נוכל לנצח קבוצות חזקות".

צ'ירו אימובילה | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

על כך שנחשב להחתמה הגרועה ביותר של דורטמונד לפי התקשורת הגרמנית: "תמיד אמרתי שהגעתי לשם בזמן הלא נכון בקריירה שלי, הקבוצה עצמה גם הייתה בחילופי דורות. אני לא רוצה לענות למבקרים. אני יודע מתי מגיעה לי ביקורת ומתי אני ראוי לשבחים. החמצתי גם אתמול ואני עוד אפסיד אבל מקווה להבקיע הרבה יותר עבור לאציו".

המאמן סימונה אינזאגי: "אהבתי את הענווה בה הקבוצה התמודדה נגד יריבה חזקה באמת, כי יש לדורטמונד שחקנים אדירים. למדנו לקח מהתבוסה ביום שבת. לואיס פיליפה שחקן חשוב מאוד עבורנו ולכן הוא פתח על אף שהתאמן רק פעם אחת הסתדר עם שחקנים כמו ארלינג הולאנד וג'יידון סאנצ'ו. חסרים לנו עדיין שחקנים, ואני בטוח שכאשר כולם יחזרו – נהיה תחרותיים בסרייה א', בליגת האלופות וגם בגביע".

בצד השני, בדורטמונד התאכזבו: "לא עשינו מספיק, לאציו הייתה טובה יותר, בעיקר במחצית הראשונה. לא שלטנו בכדור והיינו שניים לכל מאבק בכדור", אמר המאמן לוסיאן פאברה. "השער הראשון הגיע מטעות שלנו. לא הייתה לנו סבלנות לבנות התקפות. כדורגל הוא קרב ואם אתה נלחם רק עם שחקן אחד או שניים – זה קשה יותר. מעבר לכך היו לנו חמישה מצבים ברורים שהוחמצו. לא היינו נחושים. אני רוצה להחמיא ללאציו ששיחקה נהדר והשתפרה מאוד בשנים האחרונות. היא צריכה לשחק במפעל הזה בכל שנה".

ארלינג הולאנד ומרקו רויס מאוכזבים | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

הקפטן מרקו רויס אמר בתחילת דבריו כי "הדברים הקטנים עשו את ההבדל", אך התברר במהירות שהוא לא מתכוון לזה. הגרמני מיהר לתקן את עצמו: "נתנו מעט מדי בשליש האחרון של המגרש. הלחץ שלנו היה לא טוב. לא שיחקנו טוב כקבוצה, הפסדנו בצדק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי