היסטוריה שלילית לריאל מדריד, באיירן ממשיכה לפרק

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים | Alejandro Rios/DeFodi Images via Getty Images

לראשונה אי פעם, הבלאנקוס נוצחו במשחק הבית הראשון שלהם בליגת האלופות. אלופת אירופה כבשה ארבעה שערים ומעלה בפעם ה-20 תחת פליק. וגם: אגוארו קטע בצורת, סוארס ממשיך לסבול מול הבווארים ולוקאקו לוהט

(גודל טקסט)

20 – זו הפעם ה-20 שבה באיירן מינכן כובשת ארבעה שערים ומעלה מאז מינויו של האנזי פליק, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הגדולות באירופה.

9 – האנזי פליק שמר על מאזן מושלם כמאמן באיירן מינכן בליגת האלופות, עם תשעה ניצחונות מתשעה משחקים. 34 שערים כבשה הקבוצה שלו מאז מינויו, לעומת ארבע ספיגות בלבד.

12 – באיירן מינכן רשמה הערב את ניצחונה ה-12 ברציפות בליגת האלופות.

4 – אתלטיקו מדריד השוותה את התבוסה הגדולה ביותר שלה בעידן דייגו סימאונה. הקודמת הייתה ב-4:0 שספגה מבורוסיה דורטמונד באוקטובר 2018, גם אז זה היה בליגת האלופות.

2 – מאז ספטמבר 2014, אתלטיקו מדריד לא ספגה פעמיים במחצית הראשונה. אז זה קרה לה נגד אולימפיאקוס, בהופעת הבכורה של יאן אובלק בקבוצה.

12 – בשני המשחקים האחרונים שלו נגד באיירן מינכן, הקבוצות של לואיס סוארס ספגו 12 שערים.

22 – רצף המשחקים של סוארס ללא שער חוץ בליגת האלופות התארך הערב ל-22.

9 – רומלו לוקאקו מצא את הרשת בכל אחד מתשעת משחקיו האחרונים במפעל אירופי, הרצף הארוך ביותר של שחקן אינטר בהיסטוריה.

3 – מיוטילן ספגה שלושה שערים במחצית הראשונה בהופעתה הראשונה בליגת האלופות. בעבר זה קרה רק לאטאלנטה, הקבוצה שהביסה את הדנים הערב, שהוציאה שלושה כדורים מהרשת נגד דינמו זאגרב אשתקד.

231 – סרחיו אגוארו קטע את התקופה הארוכה ביותר שלו בקריירה ללא שער. הפעם הקודמת שבה החלוץ כבש הייתה לפני 231 ימים, נגד שפילד יונייטד.

40 – אגוארו הפך לשחקן ה-14 בהיסטוריה שמגיע ל-40 שערים בליגת האלופות. "קון" הוא הארגנטינאי השני ברשימה, אחרי ליאו מסי כמובן.

6 – פיל פודן מעורב ישירות בשישה שערים (שלושה כיבושים ושלושה בישולים) בשבע ההופעות האחרונות שלו בליגת האלופות, למרות שעלה כמחליף בארבע מתוכן.

14 – ליברפול רשמה משחק 14 ברציפות ללא הפסד מול יריבות הולנדיות. מאז התבוסה 5:1 נגד אייאקס ב-1966, הרדס ניצחו בתשעה מהמפגשים וסיימו את השאר בתיקו.

3 – לראשונה בתולדותיה, אייאקס סיימה שלושה משחקים ברציפות מבלי למצוא את הרשת בשני המפעלים הבכירים באירופה (ליגת האלופות והליגה האירופית).

1 – זו הפעם הראשונה בה אייאקס מבקיעה שער עצמי במשחק ביתי בליגת האלופות.

1 – ריאל מדריד הפסידה במשחקה הביתי הראשון בליגת האלופות לראשונה בהיסטוריה, אחרי שניצחה את כל 12 המשחקים הביתיים האחרונים שלה במפעל.

3 – הפעם האחרונה שבה ריאל מדריד הוציאה שלושה כדורים מהרשת בליגת האלופות הייתה בספטמבר 2005, נגד ליון. מאז פברואר 2000 זה לא קרה לה במשחק ביתי.

4 – ריאל מדריד הפסידה ארבעה משבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות. לפני כן היא רשמה את אותה כמות הפסדים ב-54 משחקים.

5 – פאפו גומס הבקיע חמישה שערים בחמישה משחקים בכל המסגרות העונה, שלושה מתוכם מחוץ לרחבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי