קונטה: "מה שקורה בשחטאר זו מגמה". לאוטרו דיבר על התקרית

אנטוניו קונטה | Claudio Villa - Inter / Contributor

לפני המשחק, מאמן אינטר שיבח את היכולת של אלופת אוקראינה לאתר שחקנים והבהיר: "יהיה קשה לשחזר את ה-0:5". החלוץ סיפר מדוע זעם לאחר שהוחלף מול גנואה. סולומון יבקיע שער רביעי רצוף?

(גודל טקסט)

אחרי שהבקיע את שער הניצחון ב-2:3 ההיסטורי על ריאל מדריד ומצא את הרשת בשלושת משחקיו האחרונים, מנור סולומון וקבוצתו שחטאר דונייצק יארחו הערב (שלישי ב-19:55) את אינטר במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות ויקוו להשיג ניצחון שיעניק להם סיכוי ממשי להעפיל לשלב שמינית הגמר. אם אלופת אוקראינה תשיג שלוש נקודות מול הנראזורי, היא תגיע למפגש הכפול מול בורוסיה מנשנגלדבאך כשבמאזנה שש נקודות ובמקביל ריאל מדריד ואינטר יקיימו ביניהן שני משחקים ברציפות.

בניגוד ל-2:3 על ריאל מדריד, אז לא פחות מ-10 שחקני שחטאר נעדרו בעקבות התפרצות קורונה במועדון, מהמשחק הערב השחקן היחיד שאמור להיעדר הוא ג'וניור מוריאס. עם זאת, ישנה הערכה שהמאמן לואיס קסטרו לא ימהר להחזיר שחקנים היישר להרכב וכך צפוי הישראלי לשמור על מקומו באגף שמאל. מן העבר השני, אינטר החלה את ליגת האלופות עם 2:2 ביתי נגד גלדבאך, משחק בו רומלו לוקאקו השלים צמד בתוספת הזמן ומנע הפסד ביתי ואשרף חכימי נעדר לאחר שמצא חיובי לקורונה, אלא שהמגן נמצא שלילי בבדיקה נוספת ומחר כבר יפתח בהרכב. לעומתו, הבלם מיליאן שקריניאר נמצא בבידוד וייעדר. 

לקראת ההתמודדות באוקראינה, קונטה נשאל על ה-0:5 האדיר של אינטר על שחטאר בחצי גמר הליגה האירופית לפני כחודשיים: "הצגנו משחק כמעט מושלם, יהיה לנו קשה מאוד לשחזר את זה. אנחנו מכירים את שחטאר דונייצק טוב מאוד, זו קבוצה חזקה מאוד ולא במקרה היא כבשה שלושה שערים מול ריאל במדריד. התכוננו היטב לקראת הקרב הזה ואני מקווה שנוכל להראות את הכל על המגרש".

אנטוניו קונטה | Claudio Villa – Inter / Contributor

קונטה ניתח את היריבה: "צפיתי בכמה משחקים של שחטאר, כולל האחרון בו היא סיימה ב-1:1 במסגרת הליגה. זו קבוצה שביססה את מעמדה באירופה, זה מועדון שיודע לאתר שחקנים טובים, למכור אותם ולהביא שחקנים חדשים ולא פחות טובים. זו ממש מגמה וזה אולי הצד הכי חזק שלהם. זו קבוצה שמכרה שחקנים כמו וויליאן, פרננדיניו, הנריק מחיטריאן, דוגלאס קוסטה ועוד. כיום, יש להם כבר שחקנים חדשים וטובים לא פחות. אנחנו מכבדים את שחטאר, אבל כמובן שאנחנו באים להראות את האיכויות שלנו ולנצח".

קונטה התייחס לדרך שעוברת אינטר תחתיו: "אנחנו נמצאים במקום ראוי מאוד בכדורגל האירופי. צברנו ניסיון מההופעה שלנו אשתקד. נצטרך להמשיך באותה דרך ולעולם לא להפסיק להשתפר ולשאוף קדימה. לפעמים זה הולך יותר טוב ולפעמים פחות, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לא להפסיק לנסות. אנו מכבדים כל יריבה שהיא, אך עלינו להתמקד בעצמנו וביכולת שלנו. הדבר הגרוע ביותר בכדורגל מבחינתי – פסיביות. אני לא יכול להיות מרוצה אם השחקנים שלי פסיבים".

לצידו של קונטה התייצב החלוץ לאוטרו מרטינס, שנשאל על עתידו באינטר: "אני לא יכול להגיד מה יקרה מחר, אלא לדבר רק מה שקורה עכשיו – ועכשיו אני שמח לשחק באינטר ולהגן על הצבעים שלה. אני משתפר כשחקן כדורגל ויש לי את ההזדמנות לצמוח כאן. אני מרגיש טוב מאוד במועדון". החלוץ התייחס לתקרית לאחר שהוחלף במשחק מול גנואה: "כעסתי על עצמי, כי לא הצגתי את הרמה שהייתי צריך. רגשות הציפו אותי, אבל הצלחתי להירגע ואני מקווה להציג משחק טוב יותר כבר הערב מול שחטאר".

לאוטרו מרטינס | MARCO BERTORELLO / Contributor

מן העבר השני, לואיס קסטרו סיפר על ההכנות של שחטאר: "אם אני לא טועה, במשחק האחרון היו לנו רק שלושה שחקנים מעל גיל 22. עלינו להתמודד מול אינטר, קבוצה חזקה שנלחמת על זכייה באליפות איטליה ושואפת להגיע רחוק בליגת האלופות. החבר'ה יהיו מרוכזים מאוד ואנחנו נגיע עם רצון גדול לנצח. אם נהיו ממושמעים, נוכל ליישם את מה שתירגלנו השבוע ולהשיג תוצאה טובה. אני בטוח שיהיה כדורגל איכותי. מלבד האנרגיות והרצון, שאני בטוח שיהיו, עלינו להיות קושבים לאורך כל דקות המשחק".

על כאב הראש החיובי שנוצר לאחר חזרת השחקנים החולים: "הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את ההרכב המתאים ביותר למשחק. החבר'ה שנשארו בריאים שיחקו בלוח זמנים צפוף וצברו עייפות. אלה שהחלימו, כמעט ולא התאמנו. זו סיטואציה קשה ולא שגרתית, אך יש לנו המון שחקנים מוכשרים שיודעים לשחק כודרגל והפילוסופיה שלנו היא לעולם לא להתבסס על שחקן אחד, כי כדורגל זה משחק קבוצתי. המטרה של שחטאר דונייצק, כמו בכל עונה, היא לזכות בדאבל באוקראינה ולהגיע רחוק ככל הניתן באירופה".

לצד קסטרו התייצב דנטיניו הברזילאי, שאמר: "אמנם לא הצלחתי להבקיע מול ריאל, אבל עשינו ניצחון גדול וזה מה שחשוב. חשוב מאוד שנהיה הערב סופר מרוכזים מול אינטר. מול ריאל, נתנו את כל מה שיש לנו, היינו מאוחדים ונחושים וזה עבד. אם לא אבקיע הערב והקבוצה תנצח, אהיה מרוצה מאוד. לאינטר יש המון שחקנים מוכשרים, אבל אנחנו משחקים בבית ושואפים להראות את האיכויות שלנו. אנחנו מכבדים את היריבה מאוד, אבל גם לנו שחקנים טובים מאוד וקבוצה נחושה ומאומנת".

לואיס קסטרו | SERGEI SUPINSKY / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי