לא כל יום ריאל: שחטאר וסולומון נפרדו מאינטר ב-0:0

מנור סולומון, אשרף חכימי | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

לאחר הניצחון הגדול במדריד, אלופת אוקראינה התקשתה מאוד מול הנראזורי. הישראלי רשם 90 דקות פושרות, קבוצתו מיעטה לאיים על השער. לוקאקו ובארלה בעטו למשקוף, החמצה גדולה ללאוטרו. 1:2 לבאיירן על לוקומוטיב

(גודל טקסט)

המחזור השני בשלב הבתים בליגת האלופות יצא הערב (שלישי) לדרך כאשר נערכו שני משחקים מוקדמים – במוקד, שחטאר דונייצק של מנור סולומון התקשתה מאוד נגד אינטר וסיימה ב-0:0. במקביל, באיירן מינכן ניצחה 1:2 את לוקומוטיב מוסקבה.

שחטאר דונייצק – אינטר 0:0

רק בשבוע שעבר הפתיעה שחטאר את כולם כאשר הציגה משחק כמעו מושלם במדריד וניצחה את ריאל בצורה משכנעת מאוד. הערב מנור סולומון וחבריו פגשו את אינטר, אחת מקבוצות ההגנה הטובות באירופה, והסיפור היה אחרת. במשך 90 דקות באולימפיסקי שבקייב, האוקראינים התקשו מאוד לפתח את משחק ההתקפה המוכר אל מול משחק ההגנה המפורסם של אנטוניו קונטה והחניכים שלו.

סולומון פתח בהרכב של המאמן לואיס קסטרו, אך לצערו הפעם היה לו קשה מאוד מול האיטלקים, שידעו היטב לסגור אותו בכל פעם שהוא קיבל את הכדור. למעשה, אינטר הייתה הקבוצה המסוכנת ביותר במשחק, כאשר כבר אחרי 20 דקות של משחק בעטה מעל לשבע פעמים לעבר השער.

סולומון מול ד'אמברוסיו. הישראלי התקשה נגד סגנית אלופת איטליה | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

גיבור המשחק עבור שחטאר היה ללא ספק השוער אנטולי טרובין, שוער המשנה של הקבוצה, שסיפק מספר הצלות מרשימות במשחק. ניקולו בארלה ורומלו לוקאקו בלטו במיוחד במחצית הראשונה לאחר שנעצו שני כדורים אדירים במשקוף. לאוטרו מרטינס הציג משחק חלש מאוד עבורו, כאשר בשיאו סיפק החמצה מסמרת שיער משישה מטרים.

הרכבים:

שחטאר דונייצק: אנטולי טרובין, דודו, דאויט חוצ'ולבה (מיקולה מטוויינקו, 62), ולרי בונדאר, ויקטור קורניינקו, מרקוס אנטוניו, מארלוס (אלאן פאטריק, 88), מאייקון, מנור סולומון, טטה, דנטיניו (טייסון ,14).

אינטר: סמיר הנדובניץ', דנילו ד'אמברוסיו (מתאו דרמיאן, 79), אלסנדרו באסטוני, סטפן דה פריי, אשרף חכימי, ניקולו בארלה, מרסלו ברוזוביץ', ארתורו וידאל (כריסטיאן אריקסן, 79), אשלי יאנג (אנדראה פינאמונטי, 85), לאוטרו מרטינס (איבן פרישיץ', 72), רומלו לוקאקו.

מהלך המשחק

דקה 14, חילוף מוקדם במשחק: לאחר כרבע שעה של משחק שחטאר איבדה את דנטיניו בעקבות פציעה. טייסון עלה מהספסל במקומו.

דקה 17, בעיטה של אינטר פגשה במשקוף! אינטר החלה להפעיל לחץ רב על השער של האוקראינים, בעיטה אדירה של בארלה ננעצה במשקוף של טרובין.

בארלה. בעיטה אדירה שלו למשקוף | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

דקה 36, איום ראשון במשחק של שחטאר: לאחר דקות רבות בהן רק אינטר איימה לשער במשחק, אנטוניו הצליח להשתחרר מההגנה האיטלקית ולבעוט ממרחק, הנדנוביץ' קלט את הכדור.

דקה 42, כדור שני במשקוף של שחטאר! פעם נוספת השחקנים של הקבוצה האורחת הגיעו הכי קרוב לשער יתרון, כאשר הפעם זה היה לוקאקו ששלח כדור חופשי לעבר החיבורים, טרובין התעופף והצליח להדוף את הכדור למשקוף.

טרובין מול לוקאקו. השוער גבר על הבלגי במחצית הראשונה | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

דקה 54, החמצת ענק של לאוטרו מרטינס! בעיטה של ברוזוביץ' נהדפה על ידי טרובין לכיוון מרכז הרחבה, הארגנטינאי הגיע לכדור מחמישה מטרים, השער היה חשוף לעברו, אבל הסתבך עם הרגליים וסיפק בעיטה שפספסה את המסגרת.

לוקומוטיב מוסקבה – באיירן מינכן 2:1

אחרי שהביסה 0:4 את אתלטיקו מדריד במחזור הקודם, אלופת אירופה התקשתה הערב במוסקבה. בתחילת המשחק היה נראה שהיא בדרך לעוד ניצחון אופייני בו היא תכבוש שערים רבים, כאשר כבר בדקה ה-14 לאון גורצקה עלה גבוה וכבש שער יתרון עם נגיחה נהדרת.

השליטה המוחלטת של באיירן במגרש המשיכה, אך פעם אחר פעם רוברט לבנדובסקי וחבריו החמיצו מול השער. בדקה ה-70 הם שילמו את המחיר כאשר לוקומוטיב יצאה להתקפה, כשבסיומה אנטון מיראנצ'וק היה במקום הנכון כדי להכניע את מנואל נוייר. באותן דקות היה נדמה שהרוסים קרובים למהפך במשחק, אך כאן בדיוק הגיע ג'ושוע קימיך, שבדקה ה-79 סיפק מהלך מבריק כשהקפיץ לעצמו את הכדור ושלח אותו לרשת מ-20 מטרים.

לאון גורצקה | Maxim Shemetov – Pool/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 14, 0:1 לבאיירן מינכן! טוליסו שלח כדור ארוך לעבר המגן פבאר, הצרפתי הרים לרחבה וגורצקה המשיך עם נגיחה לרשת.

שחקני באיירן מינכן חוגגים במוסקבה | MAXIM SHIPENKOV/POOL/AFP via Getty Images

דקה 70, לוקומוטיב השוותה ל-1:1! באיירן שילמה מחיר יקר על ההחמצות. זה לואיס הוביל התקפה מהאגף הימני ושחרר כדור רוחב שאותו המשיך אנטון מיראנצ'וק לרשת של מנואל נוייר.

שחקני לוקומוטיב מוסקבה חוגגים | Maxim Shemetov – Pool/Getty Images

דקה 79, באיירן עלתה ל-1:2! גול שכולו ג'ושוע קימיך. הקשר קיבל את הכדור מחאבי מרטינס, הקפיץ לעצמו, הסתובב ובעט לרשת מ-20 מטרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי