בנזמה השתולל על ויניסיוס, הזאר: "כמעט אפילו ניצחנו"

קארים בנזמה | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

בספרד חשפו סרטון של החלוץ מדבר עם מנדי וזועם על הברזילאי: "הוא עושה מה שהוא רוצה, כאילו הוא משחק נגדנו". הבלגי שרשם בכורה העונה: "אני רק רוצה לשחק", זידאן: "משוכנע שנעבור שלב". בתקשורת שיבחו: עוד נס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד כבר הייתה על סף תהום ענקית שפיגרה 2:0 נגד בורוסיה מנשנגלדבאך עד הדקה ה-87 בדרך להפסד שני ברציפות העונה (ורביעי בסך הכל יחד עם העונה שעברה). אלא שהבלאנקוס, לראשונה בתולדותיהם, הצליחו למחוק פיגור כזה במשחק חוץ בשלב כה מאוחר, ונותרו עם נקודה יקרה אחרי 2:2 דרמטי. גם ב-2019/20 פתחה ריאל עם נקודה משש והצליחה לעבור שלב. כעת בשלב הבא תחכה לה אינטר. בכלי התקשורת העדיפו לפרגן לריאל על האופי שהפגינה ופחות התייחסו לליקויים הרבים במשחק ההתקפה.

"לעולם לא מוותרים", הייתה הכותרת בשער "מארקה". "נקודה ששווה זהב. עוד נס לריאל מדריד בצ'מפיונס, היא כבר הרגישה את טעם הליגה האירופית. מי מעז להספיד אותה". "נקודה של אמונה" הייתה הכותרת ב-"אס". מספר שחקנים בכל זאת ספגו ביקורת. על ויניסיוס נטען כי "הוא מתעקש להראות לזינדין זידאן שהספקות לגביו נכונים". על רפאל וראן נכתב כי הוא שוב מפשל בליגת האלופות. "ללא קארים בנזמה בשיאו, ריאל לא תוכל אפילו להתחרות על כלום", נכתב בטור דיעה.

בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" חשפו סרטון מהמנהרה רגע לפני המחצית השנייה, בו קארים בנזמה שוחח עם פרלאן מנדי ומתח ביקורת על ויניסיוס ג'וניור, על כך שהרבה לכדרר: "הוא עושה מה שהוא רוצה על כל כר הדשא. אל תמסור לו אחי. נשבע באמא שלי, זה כאילו שהוא משחק נגדנו".

חדשות טובות עבור הבלאנקוס הגיעו מכיוונו של אדן הזאר שעלה מהספסל בדקה ה-69 לדקות ראשונות העונה ונראה לא רע בכלל. הבלגי סיכם: "אני חושב שהפגנו אופי נהדר. פיגרנו 2:0 וברגע האחרון כמעט ניצחנו את המשחק. יכולתי להבקיע בעצמי אבל נכשלתי. לא ניצחנו אבל זה מרגיש כמו ניצחון. אני כאן כדי לשחק כדורגל. אחרי חודשיים-שלושה בלי לשחק, אני מאוד שמח, כל מה שאני רוצה זה לשחק". הזאר זכה למחמאות בתקשורת על יכולתו.

זינדין זידאן הסתכל על הצד החיובי: "הקבוצה הראתה למה היא מסוגלת וידעה להגיב למתרחש. שיחקנו טוב במחצית הראשונה אבל לא יצרנו מספיק מצבים וחבל שספגנו. גם בפיגור 2:0 המשכנו להאמין שזה אפשרי, אני גאה בשחקנים. אני תמיד רוצה לנצח ואנחנו לא שמחים, אבל חייבים להיות מרוצים מהרבה דברים. מגיעה לנו נקודה, אולי קצת יותר, וזו נקודה חשובה. חזרנו מפיגור כפול במגרש קשה. לקבוצה יש אופי".

"אנחנו מכירים את המצב היטב, אנחנו באותה עמדה כמו בשנה שעברה. אני יודע שאם נשחק ככה נעבור שלב, אין לנו ספק בכלל, נעשה הכל כדי לעבור. אנחנו מכירים את לוח המשחקים הנוקשה, אנחנו לא עוצרים לרגע וזה משפיע. זו תהיה שנה קשה מאוד לכל הקבוצות. גלדבאך היו טובים במתפרצות. אני רגוע מאוד, אנחנו עוד ננצח משחקים".

כותרות העיתונים הבוקר | צילום מסך: "מארקה" ו"אס"

על הזאר: "הוא סוף סוף חזר לשחק. זה המשחק הראשון שלו אחרי זמן רב. התוכנית הייתה לשלב אותו לאט לאט וזה מה שעלינו לעשות. אני לא יודע כמה הוא ישחק במשחק הבא. נראה מה יהיה, יש לנו משחק כל שלושה ימים". הצרפתי פרגן ליכולת של מרקו אסנסיו ("הוא שיחק טוב והיה מאוד דינמי באגף, אנחנו מכירים את האיכויות שלו"). עוד התייחס לכך שסרחיו ראמוס שיחק ממש כחלוץ בדקות האחרונות: "אנחנו יודעים שבמצבים מסוימים הוא יכול לעלות למעלה ולשמש כחלוץ. הוא מביא ערך מוסף".

קאסמירו שלראשונה בליגת האלופות הצליח לכבוש ולבשל באותו משחק: "אנחנו תמיד רוצים לנצח אבל הם יצרו שתי הזדמנויות וכבשו פעמיים ולעתים ככה זה בכדורגל. עם הסמל הזה אנחנו לעולם לא מוותרים. הקבוצה הציגה מאמץ נהדר, עלינו להשתפר אבל היינו בתמונה".

אדן הזאר | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי