פפ זעם למרות ה-0:3, פרדיננד משוכנע: ההגנה התייצבה

פפ גווארדיולה עם קווין דה בריינה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

המאמן סגר חשבון עם המבקרים אחרי הניצחון על מארסיי: "היום, עם כל המדיה החברתית, כשאתה מפסיד אתה אסון מוחלט. העיקר שהמועדון יציב והשחקנים בטוחים". ההגנה זכתה לשבחים וכך גם פראן טורס שתפקד כחלוץ

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בעוד בפריימרליג מנצ'סטר סיטי חוותה פתיחת עונה חלשה, הרי שבאירופה המצב מצוין. אתמול (שלישי) רשמה הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחון שני בשני משחקים, 0:3 על מארסיי (הפעם השלישית בארבע העונות האחרונות) עם שערים של פראן טורס, איליקאי גונדואן וראחים סטרלינג. ב-13 משחקיה האחרונים בשלב הבתים, סיטי לא הפסידה, וניצחה בעשרה. קוויין דה בריינה שבישל את השער הראשון, המשיך את הרקורד הטוב שלו באירופה, ובכלל: הבלגי חילק 87 אסיסטים מאז הופעת הבכורה שלו בקבוצה, 18 יותר מכל שחקן אחר באנגליה.

פפ כעס בעמדת הראיונות: "לפעמים אנחנו לא מספיק טובים ולעתים היריבה טובה מאיתנו. אלה החיים, אך היום עם כל המדיה החברתית, כשאתה מפסיד אתה אסון מוחלט. מה שחשוב הוא שהמועדון יציב. השחקנים וההנהלה יודעים מה אנחנו עושים והם רגועים. עלינו לקבל את הביקורת, חלק ממנה נכונה, אבל , אנחנו משחקים כל שלושה ימים. אי אפשר להתמודד עם החודש האחרון – ההכנה הקצרה לקראת העונה, הפציעות ו-וירוס הקורונה. אני מקווה שנמצא את העקביות כפי שאנחנו מראים בליגת האלופות. אנחנו קרובים להגיע לשמינית הגמר, חשוב לנצח בשני מחזורי הפתיחה".

על המשחק: "שיחקנו ממש טוב, שלטנו בכדור והם בקושי סיכנו את השער. הקבוצה הפגינה סבלנות עם ובלי הכדור. אני מאוד מרוצה מהתוצאה הזו, מאוד קשה לנצח בחוץ. אנחנו משחקים מגוון – יכולים לשחק משני הצדדים, למתוח את המגרש. סטרלינג היה יוצא מן הכלל וגם פיל (פודן). היינו יציבים בהגנה. קייל ווקר לדעתי נמצא בכושר הטוב ביותר שלו מאז שאני כאן. לא ציפינו שהם ישחקו עם חמישה מאחור".

פראן טורס שיחק כחלוץ חוד לאור הפציעות הרבות בהתקפה, והמאמן החמיא: "הוא אינו חלוץ, אבל אני מברך אותו על המאמץ שעשה. הוא כבש את השער וזה לא פשוט נגד חמישה שחקני הגנה. הוא השתלב היטב. אין לנו הרבה אפשרויות עד שגבריאל ז'סוס וסרחיו אגוארו יחזרו. זו האלטרנטיבה בה בחרנו ואני שמח שזה הצליח". הספרדי הפך לשחקן השני שכובש בשני משחקי הבכורה שלו בסיטי בצ'מפיונס. קדם לו: מריו באלוטלי

איימריק לאפורט שהחמיץ את כל שלושת המשחקים האחרונים, שמח לחזור ונהנה משיתוף הפעולה לצד רובן דיאז. "זה היה משחק קשה, אנחנו מרוצים מהניצחון. אני מקווה שאהיה בריא לפרק זמן ארוך". ריו פרדיננד פרגן לשיתוף הפעולה בין הבלמים: "הם נראים בטוחים מאוד, ההגנה הדולפת של הקבוצה קיבלה תיקון".

"סיטי שייטה לניצחון קל. דה בריינה שוב נצץ", נכתב ב"דיילי מייל". ב"טלגרף" נכתב: "הצרפתי קיבלו שיעור ממנצ'סטר סיטי חסרת הרחמים". "סיטי חזרה ליכולת הטובה ביותר שלה", הייתה הכותרת בעיתון נוסף. "סיטי השיגה ניצחון בסטייל. אין חלוצים? אין בעיה. השלישייה הקדמית הייתה מאוד אנרגטית ולא הותירה סיכוי לחמשת שחקני ההגנה", נכתב ב-"BBC".

פראן טורס חוגג עם חבריו | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי