פרדיננד תקף את מגווייר, אמבפה ייעדר מהמשחק נגד לייפציג

קיליאן אמבפה | SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP via Getty Images

יונייטד תחפש ניצחון שלישי ברציפות בליגת האלופות מול בשאקשהיר, בלם העבר ביקר את הקפטן: "אינו ממלא את תפקידו". בממלכה משוכנעים שסולשיאר יפוטר במוקדם או במאוחר. פ.ס.ז' תחסר את החלוץ ומגיעה בסגל חסר מאוד

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תתארח מחר (רביעי) ב-22:00 במשחק חוץ לא פשוט בטורקיה נגד בשאקשהיר במטרה לשמור על המאזן המושלם בליגת האלופות ולעשות צעד אדיר אל עבר שמינית הגמר. אלא שההפסד ביום שבת 1:0 לארסנל באולד טראפורד עדיין לא שקע. מי שחוטף לא מעט ביקורות הוא הקפטן הארי מגווייר.

ריו פרדיננד ששימש כקפטן השדים האדומים בעבר טוען שהבלם האנגלי לא ממלא היטב את מקומו: "שמעתי את מגווייר אומר שהם אולי בטוחים מדי. תפוס את הקבוצה – אתה הקפטן!. אני מקווה שהוא נכנס לחדר ההלבשה ומסתובב, מדבר עם אנשים ואומר להם 'אנחנו לא התוצר המוגמר, יש לנו הרבה מה לשפר'".

"תמיד היו מנהיגים בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד, מי שייקדח לאנשים במוח ולא יתבייש לדבר מול חברים לקבוצה. הוא צריך למשוך את החבר'ה הצידה, לנהל שיחות קטנות, לוודא שהם נשארים מרוכזים וחדים במשחק שלהם. אני לא יודע אם הוא עושה את זה. אני זוכר את נאני, לא באמת ניהלנו שיחה, זרקתי לו שתיים או שלוש מילים: 'בישולים ושערים' ואחר כך 'לבעוט לשער'. בום, זהו. לפעמים דברים קצרים ונוקבים מספיקים. לא רק ההנהלה צריכה לעשו זאת או המאמן".

מגווייר. ביקורת מריו פרדיננד | Phil Noble – Pool/Getty Images

ואם כבר מאמן, סולשיאר ספג כן האשמות. ב"דיילי מייל" הנטען שאמנם הסטטיסטיקה שלו במאה המשחקים הראשונים דומה מאוד לזו שהייתה ליורגן קלופ, אך מחשבים כבר את הזמן לקיצו. "השבוע האחרון הציג את תקופתו בתפקיד בצורה מושלמת – ניצחון ענק באירופה ואז התרסקות בליגה שמחזירה את הקבוצה לקרקע". "מאוריסיו פוצ'טינו לא יהיה זמין זמן רב", נטען.

אלכס טלס צפוי להמשיך להיעדר לאחר שאובחן כחיובי לקורונה, ואנתוני מרסיאל עשוי לחזור לחוד. ישנן הערכות זהירות כי סולשיאר ייתן מנוחה חלקית לשחקניו וחואן מאטה אפילו עשוי לקבל את חולצת ההרכב יחד עם רוטצייה באחת מעמדות המגנים.

קלופ נגד סולשיאר – 100 המשחקים הראשונים

המאזן של סולשיאר: 55 ניצחונות, 21 תוצאות תיקו, 24 הפסדים, יחס שערים 100:181

המאזן של קלופ: 50 ניצחונות, 29 תוצאות תיקו, 21 הפסדים, יחס שערים 108:182

לייפציג – פריז סן ז'רמן (22:00)

שחזור חצי גמר ליגת האלופות, אז ניצחו הצרפתים 0:3. סגנית אלופת אירופה מגיעה למשחק אחרי שבעה ניצחונות רצופים בליגה הצרפתית אך מצד שני עם שלוש נקודות בלבד אחרי שני משחקים. ובעיקר: עם סגל חסר מאוד, למעשה כמעט בלי התקפה. אל ניימאר ומאורו איקרדי הפצועים הצטרף גם קיליאן אמבפה. החלוץ הצרפתי שכבש ובישל בשבת סובל מאי נוחות בירך ימין ולא המריא עם קבוצתו.

גם מרקו וראטי ויוליאן דראקסלר ייעדרו. את החלק הקדמי צפויים להרכיב מויזה קן, אנחל די מריה שמושעה במסגרת הליגה ופאבלו סראביה.

הקפטן מרקיניוס אמר לקראת המשחק: "הניצחון בחצי הגמר לא רלוונטי, זה משחק אחר לגמרי. עלינו להתכונן היטב ולשחק כמו בליגה בשבת, עם אותה העוצמה ואותה האנרגיה. אנחנו אולי לא משחקים את הכדורגל הטוב ביותר שלנו כרגע, אבל אנחנו מנצחים וזה חשוב לטווח הזמן הקצר. נשתפר בעזרת ניצחונות. אנחנו לא מקשיבים לנאמר בחוץ".

מויזה קן | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

על תפקידו כקפטן: "אני מאוד גאה, המועדון נתן לי את האחריות והאמין בי ואני שמח על כך, אני יודע עד כמה זה חשוב. עבדתי קשה כדי להגיע לזה ואני מודע לאחריות. דיברתי הרבה עם טיאגו סילבה בטורניר שמונה האחרונות ובכלל בשנים האלה. הייתי הקפטן השלישי תחילה אחריו ואחרי טיאגו מוטה. לאט לאט קיבלתי יותר אחריות והיה לי משקל בקבלת ההחלטות, נתתי את העצות שלי. הוא עזר לי להיות מוכן".

המארחת רשמה שבוע קשה עם שני הפסדים ללא שער. זה התחיל בתבוסה 5:0 למנצ'סטר יונייטד באמצע השבוע והמשיך כשהחבורה של יוליאן נגלסמן נכנעה 1:0 נגד בורוסיה מנשנגלדבאך.

שחקני לייפציג מאוכזבים | Sascha Steinbach – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי