הישג חסר תקדים לרודריגו, ראמוס הגיע ל-100 שערים בריאל מדריד

רודריגו | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

הברזילאי הפך ליליד המאה ה-21 הראשון שמגיע לחמישה שערים במפעל, הבלם העלה את מאזנו ל-14 כיבושים בליגת האלופות. וגם: סלאח השתווה לג'רארד, ז'וטה לוהט, פראן טורס עשה היסטוריה בסיטי ומארסיי השוותה רצף שלילי

(גודל טקסט)

מספרי הערב הראשון של המחזור השלישי בליגת האלופות

100 – סרחיו ראמוס כבש את שערו המאה במדי ריאל מדריד בכל המסגרות, 55 מתוכם בנגיחה. רק פרננדו היירו (127) הגיע להישג שכזה במדי הבלאנקוס.

14 – ראמוס גם העלה את מאזנו ל-14 שערים במפעל הבכיר באירופה, יותר מהכמות שרשמו רונאלדו ורוד ואן ניסטלרוי בריאל מדריד.

8 – סרחיו ראמוס הפך לשחקן ההגנה שכובש הכי הרבה שערים בליגת האלופות מאז עונת 2003/04, אחרי שעקף הלילה את ג'ון טרי.

1 – רודריגו הפך ליליד המאה ה-21 הראשון שמגיע לחמישה שערים בליגת האלופות.

1 – הניצחון הלילה הוא הראשון של ריאל מדריד בליגת האלופות בשנת 2020.

31 – עוד יריבה נוספה לאוסף של קארים בנזמה, שאחרי הלילה הבקיע נגד 31 קבוצות שונות בליגת האלופות. רק כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי וראול הרשיתו נגד יותר קבוצות מהצרפתי.

3 – מאז שספגה חמישייה מלסטר, מנצ'סטר סיטי קיבלה רק שלושה שערים בשמונת משחקיה האחרונים ולראשונה מאז ספטמבר 2019, הלילה שמרה על רשת נקייה משחק שלישי ברציפות בכל המסגרות.

9 – גבריאל ז'סוס מעורב בתשעה שערים בשבע ההופעות האחרונות שלו בליגת האלופות (שישה כיבושים ושלושה בישולים).

13 – מאז פתיחתה של עונת 2017/18, רק קיליאן אמבפה (15) בישל יותר שערים מקווין דה בריינה בליגת האלופות. הבלגי רשם שניים פחות מהצרפתי.

3 – פראן טורס הפך לשחקן הראשון בתולדות מנצ'סטר סיטי שכובש בשלוש ההופעות הראשונות שלו בליגת האלופות.

5 – החמישייה שליברפול ירתה הערב לרשתה של אטאלנטה מהווה את ניצחון הגדול ביותר אי פעם של קבוצה אנגלית על יריבה איטלקית במפעלים האירופיים.

3 – דיוגו ז'וטה הפך לפורטוגלי השלישי בהיסטוריה שמבקיע שלושער בצ'מפיונס ליג, אחרי כריסטיאנו רונאלדו ורוי פדרו. שחקנה של ליברפול מצא את הרשת בכל ארבעת משחקיו האחרונים בכל המסגרות, הרצף הכי ארוך שלו מאז שהגיע לאנגליה לפני שלוש שנים.

3 – מאז תחילת העונה שעברה, דיוגו ז'וטה כבש שלושער שלוש פעמים בליגת האלופות ובליגה האירופית. הוא השחקן היחיד שרשם יותר משלושער אחד בתקופה זו.

9 – ז'וטה העלה את מאזנו לתשעה שערים במפעלים האירופיים מאז פתיחתה של עונת 2019/20, יותר מכל שחקן אחר של איזושהי קבוצה אנגלית. הפורטוגלי הוא גם השחקן השני בתולדות ליברפול שמבקיע בשתי הופעותיו הראשונות בליגת האלופות, אחרי רובי קין.

21 – מוחמד סלאח הגיע ל-21 שערים במדי ליברפול בצ'מפיונס ליג והשתווה לסטיבן גרארד ככובש הגדול ביותר של המייטי רדס 1במפעל הבכיר באירופה.

3 – לראשונה בתולדותיה, ליברפול פתחה קמפיין בליגת האלופות מבלי לספוג בשלושת המשחקים הראשונים שלה.

0 – לראשונה העונה, בכל המסגרות, אטאלנטה סיימה משחק מבלי לכבוש שער.

700 – אייאקס הפכה הלילה לקבוצה השישית בכל הזמנים שמגיעה ל-700 שערים במפעלים האירופיים, אחרי ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן, יובנטוס וליברפול.

14 – רצף הניצחונות של באיירן מינכן בליגת האלופות התארך הערב ל-14. אף קבוצה אחרת לא הגיעה ליותר מ-10 ניצחונות רצופים.

12 – מארסיי השוותה את רצף ההפסדים הארוך בתולדות ליגת האלופות, כשנוצחה הערב בפעם ה-12 ברציפות. הקבוצה היחידה שעשתה זאת מלבדה, היא אנדרלכט הבלגית.

0 – מארסיי הפכה לקבוצה הצרפתית השלישית בהיסטוריה שלא מוצאת את הרשת בשלושת משחקיה הראשונים בליגת האלופות, אחרי ליל (2006/07) ובורדו (2006/07).

12 – השלושער שכבש אלאסן פלאה הוא ה-12 של שחקן צרפתי בצ'מפיונס ליג. רק ילידי ברזיל הבקיעו יותר שלושערים מהצרפתים בתחרות, עם 18 כאלו.

7 – פורטו ניצחה בכל שבעת משחקי הבית האחרונים שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, הרצף הטוב ביותר שלה במפעל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי