מאחרז ענה לשחקני ההתקפה, ז'סוס עשוי לפתוח נגד ליברפול

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

אחרי הביקורת שהופנתה נגדו, האלג'יראי ייצר יותר מצבי הבקעה מכל שחקן אחר ב-0:3 של מנצ'סטר סיטי על אולימפיאקוס. הברזילאי עלה מהספסל, כבש ואמר: "עבדתי קשה כדי לחזור מהר מהפציעה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

היכולת שוב לא הייתה בשיאה, אבל מנצ'סטר סיטי מתחילה לחזור לעצמה. אחרי פתיחת עונה די מגומגמת, הקבוצה של פפ גווארדיולה מייצרת מומנטום, כובשת ובעיקר רואה כיצד משחק ההגנה הולך ומשתפר. אתמול (שלישי) היא הכניעה בביתה 0:3 את אולימפיאקוס ול"משחק העונה" ביום ראשון נגד אלופת הפרמיירליג ליברפול היא תגיע עם רצף של שלושה ניצחונות ללא ספיגה.

נכון, זה היה משחק ביתי מול אולימפיאקוס שגם בשבוע שעבר התקשתה והפסידה 2:0 לפורטו, גם שני השערים האחרונים במשחק אמש נכבשו בדקות 81 ו-90 (גבריאל ז'סוס וז'ואאו קנסלו), אבל סיטי לא שוב לא ספגה אחרי שהחלה את עונת 2020/21 עם ספיגה אחת לפחות בכל אחד ממשחקיה בליגה ובליגת האלופות, עד ה-0:1 על ארסנל ב-17.10.

אתמול גווארדיולה פתח עם איימריק לאפורט ורובן דיאס על הספסל ואיפשר לניית'ן אקה וג'ון סטונס לפתוח, גם קנסלו שכאמור כבש בתוספת הזמן רק עלה מהספסל במקום קייל ווקר, ועל כן נראה שנגד ליברפול כל המסופסלים בהגנה כבר ישובו להרכב, לצד קייל ווקר שימשיך ב-11. שחקן נוסף שעלה אמש מהספסל וכבש הוא גבריאל ז'סוס, ששב מפציעה לאחר כחודש ולמעשה במשחקו השני העונה, כבש את שערו השני והוא בהחלט בתמונת ההרכב לליברפול ביום ראשון.

ז'סוס. חזר וכבש בביצוע מרהיב | Alex Livesey – Danehouse/Getty Images

פראן טורס, שבהיעדרם של הפצועים ז'סוס וסרחיו אגוארו (שעשוי לשוב לסגל נגד ליברפול) השתלט על עמדת החלוץ וכבש גם בשבוע שעבר ב-0:3 במארסיי, סיפר בסיום: "זה נכון ששיחקתי בחוד כי אגוארו וגבריאל היו פצועים, אבל אני מרגיש טוב עם זה ששיחקתי בחוד וזו עמדה שהרגיש לי נוח להיות בה".

טורס בן ה-20, שנרכש מוולנסיה הקיץ, זכה לשבחים מגווארדיולה: "העובדה שגבריאל ז'סוס חזר היא מאוד חשובה לנו, אני מאוד שמח מכך. הוא כבש שער נפלא, אבל עשה עוד המון דברים טובים. טורס שוב שיחק היטב וכבש שער נפלא, בסך הכל בעונה הראשונה שלו איתנו. הוא עוד זקוק לזמן, אבל זה לא מפריע לו לכבוש שערים רבים ואנחנו מאוד מרוצים ממנו".

גם אואן הארגריבס, שחקן העבר שפרש במדי סיטי לפני כעשור, החמיא לספרדי: "הוא באמת טוב בתור חלוץ בזכות התנועה שהוא עושה, האינסטינקטים שלו והתזמון – הכל הוא עושה כמו שצריך ומקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון".

פראן טורס
טורס. התאקלם היטב במנצ'סטר | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

גבריאל ז'סוס סיכם: "עבדתי קשה מאוד כדי לחזור כמה שיותר מהר, אני רוצה לשחק כמה שיותר ולעזור לחברים. השער שלי? אני תמיד מנסה לעבוד על הסיומת ולהשתפר, הפעם הסתכלתי על השוער וראיתי שאני יכול לבעוט כדור חזק וגבוה, כי לפעמים הגובה הוא שמקשה על השוער. אני חושב שעשיתי את זה טוב".

אגב, אחרי הפרסומים על כך שקווין דה בריינה ושחקנים נוספים התלוננו בפני ריאד מאחרז שהוא לא מוסר, האלג'יראי סיים אתמול כשחקן שיצר הכי הרבה מצבעי הבקעה, שישה בסך הכל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי