לבנדובסקי נושף בעורפו של ראול, מולר: "זלצבורג מזכירה אותנו"

תומאס מולר | DeFodi Images / Contributor

הפולני הפציץ צמד ב-2:6 של באיירן מינכן והעלה את מאזנו ל-70 שערים בליגת האלופות, אחד פחות מחלוץ העבר האגדי של ריאל. הקשר החמיא ליריבה שהייתה רחוקה 11 דקות מעצירת הרצף, פליק סיכם: "הראנו את הכוח שלנו"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

רגע לפני הקלאסיקר הגדול בחוץ מול בורוסיה דורטמונד (שבת החל מ-19:15, ישיר בספורט3), באיירן מינכן רשמה ניצחון מספר 14 ברציפות בליגת האלופות ולא נראה שהיא מתכוונת לעצור בקרוב. עד הדקה ה-79 אלופת אירופה התקשתה והתוצאה במשחק החוץ מול רזד בול זלצבורג הייתה 2:2, אלא שבליץ בווארי בדקות הסיום קבע 2:6 אדיר שהותיר את חניכיו של האנסי פליק עם מאזן מושלם בתום שלושה מחזורים.

בדיוק שנה לאחר שמונה לתפקיד מאמן באיירן, פליק בן ה-55 ממשיך לשלוט ביד רמה במפעל היוקרתי והמאזן שלו בליגת האלופות עומד על לא פחות מ-11 ניצחונות רצופים. שלוש נקודות במשחק הביתי מול זלצבורג במחזור הבא והוא ישתווה ליופ היינקס, שמחזיק בשיא של 12 ניצחונות רצופים. מישהו מוכן להמר שהבווארים לא ימשיכו לנצח כל הדרך לזכייה שניה ברציפות בגביע בעל האוזניים הגדולות?

רוברט לבנדובסקי, שלא שותף במשחק הליגה מול קלן ולא כבש עד כה בליגת האלופות, חגג עם צמד שהעלה את מאזנו במפעל ל-70 שערים ב-93 הופעות והוא רחוק שער אחד מראול, חלוץ העבר האגדי של ריאל מדריד, שניצב במקום השלישי אחרי ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. בכל המסגרות העונה, החלוץ הפולני כבר עם 12 שערים ושלושה בישולים בעשרה משחקים. בדרך, כנראה, לעוד עונה היסטורית ברמה האישית.

פליק סיכם: "זלצבורג שיחקה כפי שניתחנו. הם שיחקו לעומק והניעו כדור. עם זאת, בסופו של דבר הראנו את הכוח שלנו. זה היה משחק נהדר עבור הצופים בבית, אך פחות עבור צוותי האימון. אנחנו נצטרך לחיות עם זה. אני מאוד מרוצה מהמנטליות של הקבוצה שלי, שהגיבה היטב וניצחה את המשחק בצורה משכנעת".

תומאס מולר הוסיף: "ידענו איך זלצבורג משחקת, אז לא הופתענו מהיכולת שהיא הציגה. זו קבוצה אינטנסיבית ומסוכנת. קצת כמונו, אבל עם פחות שליטה במגרש. הם משחקים המון לעומק ומשתמשים בהרבה צירופים. זלצבורג שיחקה באומץ ותוגמלה על כך לפרקים, אבל גם נחשפה בחלק האחורי כתוצאה מכך".

לירוי סאנה, שכבש את הרביעי בדקה ה-83, ניתח: "אם מסתכלים רק על התוצאה, חושבים שהיה משחק קל. התקשנו מאוד. זלצבורג קבוצה מצוינת וידענו את זה מראש. המשכנו ללחוץ אחרי שהם השוו ל-2:2 ואחרי שהבקענו את השלישי, לא עצרנו. אם היינו מבקיעים בשלב מוקדם יותר, היינו יכולים להיות הרבה יותר שלווים בדקות הסיום".

הבלם ג'רום בואטנג אמר: "הוכחנו שאנחנו ראויים לנצח, אפילו בתוצאה גבוהה. אנחנו אף פעם לא מוותרים ותמיד רוצים לנצח. זלצבורג קבוצה מאוד אינטנסיבית, שהפעילה לחץ גבוה ורצה הרבה. בסוף הם התעייפו וניצלנו את זה עד תום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי