בשאקשהיר הדהימה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד, זניט ולאציו נפרדו ב-1:1

ברונו פרננדש | Ahmad Mora/DeFodi Images via Getty Images

אחרי ההפסד לארסנל בליגה, השדים האדומים המשיכו במומנטום השלילי ורשמו הפסד בכורה בליגת האלופות. בה ו-ולאסקס ניצלו מתנות כדי לכבוש למנצחת, מרסיאל צימק. נקודה ראשונה לרוסים העונה

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של ליגת האלופות מגיע לסיומו הערב (רביעי) וכבר באחד משני המשחקים הראשונים קיבלנו סנסציה גדולה באיסטנבול, שם  בשאקשהיר המקומית הדהימה את מנצ'סטר יונייטד והשיגה ניצחון 1:2. במקביל,  שער קבוצתי אדיר עזר לזניט סנט פטרסבורג להשיג 1:1 עם לאציו.

איסטנבול בשאקשהיר – מנצ'סטר יונייטד 1:2

אחרי שהשיגה שני נצחונות בשני המשחקים הראשונים, כולל ניצחון על פריז סן ז'רמן בצרפת ו-0:5 גדול על ר.ב. לייפציג, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר נראתה יותר כמו זו שמגמגמת בפרמיירליג והמשיכה במומנטום השלילי מההפסד לארסנל ביום ראשון האחרון. השדים האדומים חילקו מתנות לאלופת טורקיה ואפשרו לדמבה בה ולאדין ויסקה לכבוש שני שערים קלים בהתקפות מעבר, אנתוני מרסיאל הצליח רק לצמק.

זניט סנט פטרסבורג – לאציו 1:1

לאציו הגיעה למשחק אחרי שבתחילת השבוע ביצעה מהפך ענק בתוספת הזמן בדרך ל-3:4 על טורינו וקיוותה להביא את אותן האנרגיות גם לרוסיה, אך יצאה עם נקודה בלבד מסנט פטרסבורג. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-32 עם מהלך קבוצתי מרשים שכלל שלוש נגיעות ברחבה באוויר והסתיים בבעיטת יעף של אלכסנדר ירוחין לרשת. שמונה דקות לסיום, פליפה קאיסדו ניצל מסירת רוחב של פרנקו אצ'רבי והמשיך את זה בנגיעה אחת פנימה כדי לקבוע שוויון, שנשמר עד לשריקת הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי